منچستریونایتد در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهادی در ماه ژوئن برای مدافع گونسالو ایناسیو – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

بر اساس یک گزارش جدید، منچستریونایتد در حال آماده شدن برای پیشنهادی برای گونسالو ایناسیو از اسپورتینگ لیسبون در ماه ژوئن است.

خط دفاعی در اولدترافورد منبع اصلی نگرانی هواداران بوده است زیرا آنها در فصل گذشته 85 گل به ثمر رساندند و یکی از مدافعان کلیدی باشگاه، رافائل واران، در پایان ماه باشگاه را ترک می کند.

شیاطین سرخ قبلاً پیشنهادی برای جاراد برانثویت از اورتون ارائه کرده اند و همچنین به لنی یورو از لیل علاقه مند هستند.

همچنین گزارش شده است که ایناسیو استعدادی است که تصمیم گیرندگان در اولدترافورد از او قدردانی می کنند و اعتقاد بر این است که یونایتد برنامه هایی برای پیشبرد علاقه خود به مدافع اسپورتینگ انجام داده است. با این حال همچنین گزارش شده که قهرمان لیگ پرتغال تمایلی به مذاکره برای جذب این مدافع ستاره ندارد.

یک Bola اکنون گزارش می‌دهد که «شیرها اکنون در حال آماده‌سازی خروج گونسالو ایناسیو و عثمان دیوماند هستند که با توجه به نشانه‌های بازار، در هفته‌های آینده پیشنهاداتی برای آنها پیش‌بینی می‌شود.»

روبن آموریم گونسالو ایناسیو را یکی از بازیکنان غیرقابل لمس در لیستی می داند که به عنوان مثال، گیوکرس، هولمند و پدرو گونسالوز را نیز شامل می شود. با این حال، با نگاهی به بازار، مدافع میانی نیز یکی از جذاب ترین اهداف برای غول های اروپایی است.

علی‌رغم خواسته‌های سرمربی، باشگاه به طور فزاینده‌ای آگاه می‌شود که ممکن است نتوانند ستاره خود را حفظ کنند، زیرا «بازتاب‌هایی وجود دارد که باشگاه‌هایی مانند منچستریونایتد در حال تیز کردن چنگال‌های خود هستند و پیشنهادی را برای ارائه در ماه ژوئن آماده می‌کنند. ”

ایناسیو بند آزادسازی 60 میلیون یورویی دارد و قراردادش تا سال 2027 اعتبار دارد، بنابراین اگر طرفی معتقد باشد که مدافع ارزشش را دارد و ملی پوش پرتغالی به این انتقال چراغ سبز نشان دهد، اسپورتینگ می داند که دست آنها بسته است.

با این حال، یونایتد ممکن است نیاز به اقدام سریع داشته باشد، زیرا گفته می شود رقیب اصلی لیورپول نیز علاقه مند است و شاید به همین دلیل است که آنها بسیار مشتاق هستند در این ماه حرکت کنند.

این بازیکن 22 ساله “در توانایی های خود در پاس دادن و حمل توپ عالی است” و “توانایی در شکستن خطوط با پاس های خود از عقب را دارد که به اسپورتینگ اجازه می دهد گاهی خط هافبک را از دست بدهد و توپ را به سرعت به مناطق تهاجمی خطرناک منتقل کند و کمتر شود. اقدامات تهاجمی.»

ملی پوش پرتغالی “از قبل نشانه هایی از یک مدافع میانی نخبه را نشان می دهد” و به شیاطین سرخ یک مدافع میانی چپ پای دیگر به همراه لیساندرو مارتینز می دهد که با توپ بسیار راحت باشد.

او با 60 میلیون یورو می‌تواند به طور بالقوه معامله ارزان‌تری نسبت به برانتویت باشد و وجود بند آزادسازی نیز به کاهش زمان در مذاکرات ناامیدکننده کمک می‌کند، زیرا یونایتد قصد دارد بسیاری از مشکلات تیمش را در تابستان حل کند. پنجره


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/16/manchester-united-preparing-to-make-a-june-bid-for-defender-goncalo-inacio-281686/ منبع: