منچستریونایتد در حال توطئه جسورانه برای جذب بروسیا مونشن گلادباخ وینسلی بوتلی – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


از زمان بازنشستگی سر الکس فرگوسن، شعار اصلی گلیزرها صرف نظر از کاربرد آنها در برنامه انتخابی سرمربی، با نام‌های سرشناس برای پول کلان امضا شده است.

شیاطین سرخ در طول سال‌ها تعدادی جواهرات جوان را از دست دادند، اما انتظار می‌رود که اکنون که INEOS با سر جیم رتکلیف همراه است و حتی ادعا می‌کند که باشگاه از سیاست قدیمی دور شده و به جای آن ستاره‌های جوان و آینده را هدف قرار می‌دهد، اوضاع بهتر شود.

طبق گزارش بیلد، تیم اولدترافورد در حال آماده شدن برای شروع یک حمله نقل و انتقالاتی برای وینسلی بوتلی، “جواهرات برتر” است.آکادمی بوروسیا مونشن گلادباخ

این بازیکن 17 ساله با به ثمر رساندن 21 گل در همین تعداد بازی، به عنوان بهترین گلزن در بوندسلیگا زیر 19 سال غرب شناخته شد. برای ذخیره ها، ملی پوش زیر 18 سال سوئیس 4 گل زد در حالی که تنها در 314 دقیقه بازی گل دیگری خلق کرد.

آس آکادمی گلادباخ

تیم بوندسلیگا مشتاق است به محض اینکه مهاجم 18 ساله شود، با او قرارداد حرفه ای جدیدی را به توافق برساند. با این حال، غول های انگلیسی ممکن است برنامه های دیگری داشته باشند.

میچل ون در گاگ، دستیار مربی فعلی تن هاگ، با مشاور بوتلی، کریستوفر ماندیانگو، بازیکن سابقی که در دوران حضورش در اف سی آیندهوون مربیگری کرده بود، تماس گرفت.

یوونتوس نیز مدتی است که از ستاره سوئیسی خواستگاری کرده است، اما حضور فن درگاگ می تواند اوضاع را به نفع یونایتد تغییر دهد.

گلادباخ نمی تواند امیدی به رقابت با ثروت های یونایتد داشته باشد و برای جلوگیری از خروج بوتلی ناتوان خواهد بود. دورنمای بازی با لباس قرمز چالش بزرگی برای بازیکن خواهد بود.

BILD دریافت که روز دوشنبه (پس از مدتی که یوونتوس نیز از بوتلی خواستگاری کرده بود)، منچستریونایتد حمله نقل و انتقالاتی را به بوتلی آغاز کرد!

ون درگاگ کلید را در دست دارد

میچل فن درگاگ (52)، دستیار مربی یونایتد تحت سرمربیگری اریک تن هاگ (54)، با مشاور بوتلی، کریستوفر ماندیانگو (32) تماس گرفته بود.

“اگر منچستریونایتد در چند روز آینده واقعا جدی شود، گلادباخ دیگر دست خوبی در بازی پوکر بوتلی نخواهد داشت – باشگاه نمی تواند با سنگین وزن اروپایی چه از نظر ورزشی و چه از نظر مالی رقابت کند.”

یونایتد فقط موظف به پرداخت غرامت خواهد بود و اگر INEOS کارت‌های خود را درست بازی کند، می‌تواند جواهرات آکادمی را به قیمت ارزان دریافت کند. و بوتلی برای تاثیرگذاری در تیم اصلی تحت فشار فوری قرار نخواهد گرفت و ممکن است زمان زیادی را برای تطبیق در انگلیس در نظر بگیرد و در عین حال برای ذخیره‌های یونایتد که فریاد می‌زنند برای یک مهاجم درجه یک فریاد می‌زنند، بپردازد.

آینده خود ون درگاگ مشخص نیست زیرا شیاطین سرخ رنه هیک از Go Ahead Eagles را هدف قرار داده اند در حالی که رود فن نیستلروی نیز در حال مذاکره برای پیوستن مجدد است. اینکه آیا این نقشی در نتیجه نهایی یک معامله برنامه ریزی شده دارد یا خیر، باید دید.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/04/man-united-plotting-audacious-swoop-for-borussia-monchengladbach-academy-sensation-winsley-boteli-282359/ منبع: