منچستریونایتد در حال حاضر قرارداد لنی یورو را نسبت به ماتییس دی لیخت در اولویت قرار داده است – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


پس از تکمیل قرارداد با جاشوا زیرکزی از بولونیا در آخر هفته، اولویت بعدی منچستریونایتد بهبود خط دفاعی خود بود.

باشگاه با سه مدافع میانی در تماس بود – ماتییس دی لیخت از بایرن مونیخ، لنی یورو از لیل و جراد برانتویت، ستاره اورتون.

با توجه به عملکرد تدافعی باشگاه در فصل گذشته، کاملاً مشهود بود که قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس به بیش از یک مدافع میانی نیاز داشت که قبلاً رافائل واران و ویلی کامبولا را از دست داده بود در حالی که به نظر می رسد ویکتور لیندلوف نیز در راه خروج است.

شانس جذب این بازیکن انگلیسی کم به نظر می رسد و از این رو به نظر می رسد که باشگاه روی دو بازیکن دیگر متمرکز شده است. اکثر گزارش‌ها حاکی از آن است که قرارداد با تیم ملی هلندی نزدیک به اتمام است.

جستجوی CB

حامی سابق اریک ده هاگ حتی بر سر شرایط شخصی با شیاطین سرخ به توافق رسیده بود و تنها جزئیات مالی جزئی باقی مانده بود که باید بین هر دو باشگاه مشخص شود.

اما اکنون The Athletic ادعا کرده است که تیم اولدترافورد بیشتر به معامله برای جواهر فرانسوی علاقه دارد و تنها در صورت شکست با تلاش جسورانه خود، برای ستاره هلندی بازخواهند گشت. به عبارت دیگر، این بدان معناست که یکی از این دو خواهد رسید و نه هر دو.

به موازات آن، یونایتد به دنبال خرید ماتییس دی لیخت و لنی یورو بوده است. اخیراً پیشرفت‌هایی در هر جبهه حاصل شده است، اگرچه انتظارات فعلی این است که آنها یکی یا دیگری را بر خلاف هر دو به خدمت بگیرند.

دیوید اورنشتاین، گزارشگر سطح 1، نوشت: “با توجه به اینکه اگر یونایتد تصمیم به ادامه دهد، معامله با دی لیخت نسبتا ساده به نظر می رسد، در حال حاضر به نظر می رسد که آنها یورو را در اولویت قرار داده اند و در حال بررسی این موضوع هستند که آیا بازیکن فرانسوی می تواند متقاعد شود که به آنها بپیوندد تا اینکه برای رئال مادرید مقاومت کند.” .

یورو بر دی لیخت

معامله برای نسل استعدادهای فرانسوی به دلیل تمایل این بازیکن برای بازی در لوس بلانکوس که باشگاه رویایی او هستند، همچنان پیچیده است.

غول های اسپانیایی طوری رفتار نمی کنند که برای پیروزی در مسابقه ناامید هستند، آنها تاکنون از پرداخت مبلغی به اندازه یونایتد خودداری کرده اند و حتی گزینه های جایگزین را در صورت شکست آماده نگه داشته اند.

رئال یورو را به عنوان بازیکن آزاد ترجیح می دهد در حالی که یونایتد آماده است تا برای جذب این بازیکن 18 ساله بیش از احتمالات هزینه کند. گفته می شود این مدافع میانی تحت تاثیر رویکرد بی امان یونایتد قرار گرفته و شانس آنها افزایش یافته است.

با وجود ناامیدی این بازیکن برای پیوستن دوباره به سرمربی سابقش، ممکن است قرارداد برای د لیخت از بین برود. او حتی موافقت کرده بود که دستمزد خود را کاهش دهد تا مجبور شود این انتقال را انجام دهد، در حالی که یونایتد حتی آماده به خدمت گرفتن جاناتان تاه است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/16/manchester-united-currently-prioritising-leny-yoro-deal-over-matthijs-de-ligt-282842/ منبع: