منچستریونایتد در حال مذاکره با جانی ایوانز و تام هیتون بر سر قراردادهای جدید – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


برنامه ریزی شده منچستریونایتد در فصل تابستان باعث جدایی رافائل واران و آنتونی مارسیال در پایان قراردادشان شده است.

آینده چندین ستاره تیم اصلی هنوز نیاز به حل و فصل دارد و جانی ایوانز و تام هیتون نیز با قراردادهای فعلی آنها که در ژوئن به پایان می رسد، به عنوان بازیکن آزاد تبدیل شده اند. طبق گزارش منچستر ورلد، یونایتد در حال مذاکره بر سر یک قرارداد جدید برای هر دو فارغ التحصیل آکادمی است.

منچستریونایتد همچنان در حال مذاکره با جانی ایوانز و تام هیتون در مورد قراردادهای جدید احتمالی است.

اوانز 36 ساله و هیتون 38 ساله هر دو به طور رسمی روز دوشنبه به پایان می رسند و بحث ها در مورد تمدید احتمالی در فصل جدید ادامه دارد.

به روز رسانی هیتون، ایوانز

یونایتد زمانی که لیست حفظ شده آنها در ابتدای ماه منتشر شد تأیید کرد که آنها آماده نگه داشتن هر دو محصول آکادمی در باشگاه هستند، اگرچه همیشه بعید به نظر می رسید که آنها با شرایط جدید موافقت کنند تا زمانی که وضعیت مدیریتی مشخص شود.

مدافع میانی در ابتدا تابستان گذشته به کارینگتون بازگشت تا آمادگی جسمانی خود را تقویت کند اما در نهایت اریک تن هاگ را به اندازه کافی تحت تاثیر قرار داد تا قراردادی یک ساله به دست آورد.

در ابتدا تصور می شد که او مربی ستارگان جوان خواهد بود و فقط چند بازی انجام می دهد. اما ملی پوش ایرلند شمالی در نهایت 30 بازی در تمام رقابت ها انجام داد و سرمربی هلندی به دلیل بحران مصدومیت در باشگاه به او روی آورد.

تن هاگ آماده تمدید قرارداد به این مدافع کهنه کار بود، پس از اینکه نه تنها از توانایی او بلکه از تمایل او برای در دسترس قرار دادن خود به خاطر تیم تحت تاثیر قرار گرفت.

قهرمان سابق لیگ قهرمانان اروپا نیز تمایل خود را برای ماندن در این تیم ابراز کرده است شخص مردم اخیراً گفته است که او در باشگاه باقی خواهد ماند تا از تجربیات خود برای کمک به فارغ التحصیلان آکادمی در حال ظهور استفاده کند.

تام هیتون نیز با فارغ‌التحصیل سابق آکادمی که علی‌رغم کمبود دقایق، یکی از اعضای کلیدی تیم اصلی بود، در همین دسته قرار می‌گیرد.

آیا هیتون می ماند؟

تن هاگ، ملی پوش انگلیسی را پیشرو در تیم می داند و حتی در تابستان گذشته از لوتون تاون و اورتون جلوگیری کرد زیرا او احساس می کرد عاقلانه نیست که رهبری مانند هیتون را کنار بگذارد.

این بازیکن 38 ساله تنها سه بار در سه سال گذشته بازی کرده است و گفته می شود که از بازی منظم ناامید است و قصد ندارد به این زودی ها بازنشسته شود.

او حتی اخیراً توسط گرت ساوتگیت برای کمک به تیم دروازه بان دعوت شد و آینده او در یونایتد بستگی به این دارد که آیا باشگاه بتواند بودجه لازم برای جذب دروازه بان دیگر را داشته باشد یا خیر.

قبلاً آلتای بایندیر با خروج از این تیم مرتبط شده است و تن هاگ نمی‌خواهد بلاتکلیفی بیشتر در بخش دروازه‌بانی وجود داشته باشد، چیزی که فصل گذشته با اصلاح کامل پست مشاهده شد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/28/manchester-united-in-talks-with-jonny-evans-tom-heaton-over-new-deals-282154/ منبع: