منچستریونایتد در حال نزدیک شدن به توافق با نیوکاسل برای دن اشورث – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

منچستریونایتد به توافقی با نیوکاسل برای جذب دن اشورث نزدیک شده است.

بلافاصله پس از اینکه سر جیم رتکلیف 27.7 درصد سرمایه گذاری جزئی خود را در یونایتد در فوریه تکمیل کرد، تمام توجهات به این بازیکن 71 ساله و INEOS به سمت اجرای یک ساختار فوتبال “بهترین در کلاس” معطوف شد.

پیش از این، شیاطین سرخ خدمات عمر برادا را از منچسترسیتی تضمین کرده بودند تا به عنوان مدیرعامل بعدی باشگاه و جانشین بلندمدت ریچارد آرنولد وارد این باشگاه شوند.

مالکان جدید یونایتد سپس اشورث را به عنوان هدف شماره یک خود برای اولین نقش مدیر ورزشی در اولدترافورد معرفی کردند.

اشورث که مشتاق انتقال به یونایتد و رهبری پروژه رتکلیف بود، رؤسای نیوکاسل خود را از آرزوی خود آگاه کرد. به وضوح از موضع او و علاقه یونایتد به اشورث عصبانی شده بودند، سرخابی ها با گذاشتن او به مرخصی فوری باغبانی پاسخ دادند. از آن زمان، یونایتد مذاکراتی را با رقبای خود در لیگ برتر انجام داده است اما هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.

گفته شد که رتکلیف حتی با آماندا استاویلی، مالک نیوکاسل در تلاش برای یافتن راه حلی تماس گرفت، اما به نظر می رسد که این مذاکرات به همان اندازه بی نتیجه بوده است. اعتقاد بر این است که تیم ادی هاو خواستار یک بسته غرامت غیرواقعی به ارزش 20 میلیون پوند بود تا به مدیر اجرایی آنها اجازه دهد دوره اعلان او را دور بزند و بلافاصله کار در یونایتد را آغاز کند. از طرف خود، INEOS کاملاً واضح اعلام کرد که قصد ندارند چنین مبلغی را برای افراد غیربازی کننده دریافت کنند.

گزارشی که توسط The Peoples Person پوشش داده شد حاکی از آن بود که نیوکاسل اندکی قیمت درخواستی خود را به 15 میلیون پوند به علاوه افزودنی‌ها برای مربی انتقال و جذب خود کاهش داد، اما حتی در آن زمان، یونایتد تنها حاضر بود از 3 میلیون پوند جدا شود.

تصور می شد که یونایتد به احتمال زیاد باید 9 ماه صبر کند تا اشورث را به ارمغان بیاورد، اما طبق گزارش ESPN، قهرمان 20 بار انگلیس ممکن است سرانجام در آستانه به دست آوردن بازیکن خود باشد.

این روزنامه فاش می کند، یک منبع به ESPN گفت: “منچستریونایتد به توافق با نیوکاسل یونایتد برای انتصاب دن اشورث به عنوان مدیر ورزشی جدید خود نزدیک است.”

اشورث از فوریه و پس از اطلاع از نیوکاسل که می خواهد به اولدترافورد برود، در مرخصی است. نیوکاسل برای غرامت حدود 20 میلیون پوندی خود را محکم نگه داشته است و به گفته یک منبع، دو باشگاه در حال نزدیک شدن به توافق هستند.

زمانی که ESPN از منچستریونایتد درخواست شد، از اظهار نظر درباره این وضعیت خودداری کرد، اما یک منبع گفت که باشگاه امیدوار است از جلسه داوری برای حل این موضوع اجتناب کند.

باید دید که آیا اشورث در زمان مناسب برای تأثیرگذاری بر فعالیت ها و تحرکات یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جاری در محل خواهد بود یا خیر.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/30/manchester-united-closing-in-on-agreeing-deal-with-newcastle-for-dan-ashworth-282242/ منبع: