منچستریونایتد ستاره بدبخت بایرن را نمی خواست


سرویس خبر شماره: 2055365
27 ژوئیه 1403 در 1:32 ب.ظ.
1.1 هزار |

1نقطه نظر

منچستریونایتد نتوانسته با بایرن مونیخ برای جذب ماتیس دی لیخت به توافق برسد.

منچستریونایتد ستاره بدبخت بایرن را نمی خواست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دی لیخت پس از جدایی از یوونتوس و پیوستن به بایرن مونیخ به سرعت جای خود را در ترکیب اصلی این تیم پیدا کرد و به یکی از بازیکنان کلیدی و مهم خط دفاعی آنها تبدیل شد که نقش مهمی در قهرمانی ها نیز داشت. این تیم بازی کرد اما شرایط به همین منوال ادامه پیدا نکرد.

توماس توخل به توانایی های این بازیکن شک داشت و فصل گذشته چندین بار او را نیمکت نشین کرد و در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده باشگاه را ترک کند در حالی که هواداران بایرن مونیخ طوماری را امضا کرده اند تا از این اتفاق جلوگیری شود.

2053077

مدیران منچستریونایتد مدتی بود که وضعیت این ستاره هلندی را زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند او را به خدمت بگیرند و گفته می شد مذاکراتی برای انجام این انتقال انجام شده است اما به نظر می رسد در نهایت از جذب منصرف شده اند و حالا آنها در شرف جذب لنی یورو هستند.

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد که یونایتد نمی‌خواهد مبلغ 50 میلیون یورویی پیش‌بینی شده توسط بایرن را بپذیرد و معتقد است که چنین مبلغی در این مرحله و با توجه به شرایط دی لیخت مناسب نیست و به همین دلیل تصمیم گرفت به دنبال دیگری باشد. بازیکن برای تقویت خط دفاعی خود و دی لیخت باید فعلا در این تیم باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی