منچستریونایتد قیمت خود را برای فروش مارکوس راشفورد اعلام کرد – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات

اگر کسی بیش از 70 میلیون پوند پیشنهاد دهد، منچستریونایتد آماده فروش محصول آکادمی مارکوس راشفورد در تابستان امسال است.

شکل و آینده ملی پوش انگلیسی یکی از موضوعات مورد بحث در کمپین افتضاح 2023/2024 بوده است.

او سایه‌ای از خود سابقش در زمین بوده است و جنجال‌هایی را به راه انداخته است، بین شرارت‌های مشروب‌خواری‌اش در پایتخت ایرلند شمالی یا صحبت علنی در مورد سوءاستفاده‌هایی که امسال با آن مواجه شده است.

این باعث شده است که بسیاری از رسانه ها و صاحب نظران درباره جدایی احتمالی از باشگاه صحبت کنند، حتی اندی میتن، روزنامه نگار معروف ورزشی غیرجنجالی، دیروز اظهار داشت که رشفورد احتمالاً بهتر است تابستان امسال باشگاه را ترک کند.

با این حال، تصویر گیج کننده است زیرا به محض اینکه یک گزارش نشان می دهد که یونایتد می خواهد راشفورد را بفروشد، به زودی دیگری ظاهر می شود که می خواهد بماند.

به عنوان مثال، اوایل این هفته گزارش شد که یونایتد مایل است بیشتر تیم اصلی خود را بفروشد، به استثنای مجموعه ای از جوانان.

راشفورد در گذشته اغلب به پاری سن ژرمن و حتی آرسنال مرتبط بوده است. این بازیکن 26 ساله جدایی از باشگاه را رد کرده است، اما در تریبون بازیکن در مورد عشقش به باشگاه فوتبال نوشت.

ESPN با این ادعا که یونایتد قیمت معینی در ذهن دارد که می تواند راه خود را با بازیکنی که یک بازی تا انجام 400 بازی برای باشگاه فاصله دارد جدا کند، آتش بیشتری به آتش می افزاید.

یک منبع به ESPN گفت: منچستریونایتد انتظار پیشنهادی برای مارکوس راشفورد ندارد و معتقد است که بازاری برای مهاجم انگلیسی در تابستان امسال وجود ندارد.

با این حال، “وضعیت مالی یونایتد به این معنی است که آنها پیشنهادات 70 میلیون پوندی را برای راشفورد دریافت خواهند کرد، اما آنها انتظار ندارند هیچ تیمی با این ارزش برابری کند.” باشگاه فعالانه به دنبال تخلیه بازیکن نیست.

یک منبع به ESPN گفته است که در اولدترافورد این احساس وجود دارد که فقط پاری سن ژرمن می تواند خواسته های یونایتد را برآورده کند و با درخواست دستمزد راشفورد مطابقت کند.

به احتمال زیاد به نظر می‌رسد راشفورد احتمالاً در دسته برونو فرناندز، آندره اونانا و دیوگو دالوت قرار می‌گیرد، به‌عنوان بازیکنانی که INEOS ترجیح می‌دهد آنها را نگه دارد، اما پول مضحک را برای آنها رد نمی‌کند، زیرا فقط کوبی ماینو، آلخاندرو گارناچو و راسموس هوجلوند کاملاً ممنوع هستند. .

با این حال، اگر این رقم واقعاً صحت داشته باشد، تیم‌ها در صورت تلاش برای جذب ستاره منچستریونایتد حداقل تعداد زیادی برای کار دارند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/01/manchester-united-name-their-price-for-marcus-rashfords-sale-279627/ منبع: