منچستریونایتد مالا گروس از بایرن مونیخ را به عنوان جانشین مری ارپس در حال جدایی معرفی کرد – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


منچستریونایتد جانشین مورد نظر خود را برای مری ارپس دروازه بان تیم زنان که قرار است به زودی باشگاه را ترک کند، شناسایی کرده است.

قرارداد ارپس با یونایتد در عرض چند روز به پایان می رسد.

شیاطین سرخ در حال مذاکره با ملی پوش انگلیسی بر سر یک قرارداد جدید بودند اما هرگز به توافق نرسیدند. چند هفته پیش، ارپس اصرار داشت که تنها در صورتی در اولدترافورد می ماند که باشگاه با جاه طلبی های او مطابقت داشته باشد.

تابستان گذشته یونایتد یک پیشنهاد رکورددار جهانی آرسنال برای ارپس را رد کرد و به نظر می رسد که آنها اکنون در حال از دست دادن او هستند.

گزارشی که اخیراً توسط The Peoples Person پوشش داده شد نشان داد که او در حال نزدیک شدن به یک تغییر پرفروش به لباس فرانسوی پاریس سن ژرمن است.

گفته شد که پی اس جی پیشنهاد سودآوری به این بازیکن 31 ساله ارائه کرده است اما تصمیم او برای پیوستن به پاریسی ها در نهایت انگیزه پولی نداشته است. او می خواهد برای کسب افتخارات برتر رقابت کند و در بزرگترین رقابت ها مانند لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

مطمئناً یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد زیرا آنها در رده پایین پنجم سوپرلیگ زنان قرار گرفتند و 20 امتیاز کمتر از چلسی صدر جدول هستند.

به گفته فلوریان پلتنبرگ، گزارشگر معتبر اسکای آلمان، یونایتد در حال برنامه ریزی برای زندگی بدون ارپس است و جایگزینی برای او پیدا کرده است.

پلتنبرگ در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: “ماریا لویزا گروس از بایرن کاندیدای زنان منچستریونایتد است.”

گروس، آماده است تا بایرن را ترک کند تا هدف شخصی خود را برای پیوستن به یک باشگاه برتر در سوپرلیگ زنان FA برآورده کند.

گروس می تواند جایگزین مری ارپس شود که در شرف پیوستن به پاری سن ژرمن است.

گروس در فصل گذشته در 21 بازی در بوندسلیگا 14 کلین شیت داشت تا به بایرن کمک کند تا قهرمان شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/06/26/manchester-united-identify-bayern-munichs-mala-grohs-as-replacement-for-departing-mary-earps-282092/ منبع: