منچستریونایتد مشتاق شفاف سازی در مورد آینده آرون وان بیساکا است زیرا می تواند بر برنامه های نقل و انتقالات تاثیر بگذارد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


طبق گزارش‌ها، منچستریونایتد مشتاق است تا در مورد اینکه آیا طرف‌های علاقه‌مند برای جذب آرون وان بیساکا اقدام خواهند کرد یا خیر، شفاف‌سازی شود، زیرا این امر می‌تواند بر برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی آنها در آینده تأثیر بگذارد.

وان بیساکا وارد 12 ماه پایانی قرارداد خود در اولدترافورد شده است و اعتقاد بر این است که او یکی از بازیکنانی است که سر جیم رتکلیف و INEOS می توانند در صورت ارائه پیشنهادهای فریبنده برای او، راه خود را از هم جدا کنند.

این بازیکن انگلیسی با تیم‌های مختلفی از جمله گالاتاسرای، وستهام، اینترمیلان، کریستال پالاس و ولورهمپتون واندررز مرتبط بوده است.

گزارشی که اخیرا توسط The Peoples Person پوشش داده شده است حاکی از آن است که غول سری آ میلان نیز به دفاع راست علاقه مند است.

میلان امرسون رویال از تاتنهام را به عنوان هدف شماره یک خود معرفی کرده بود، اما از آن زمان انتقال این بازیکن برزیلی متوقف شده است. در نتیجه، روسونری در حال بررسی وان-بیساکا هستند.

طبق گزارش GIVEMESPORT، یونایتد می‌خواهد بداند که آیا تیم‌هایی که تمایل دارند وان بیساکا را به جمع خود اضافه کنند، به زودی حرکتی را انجام خواهند داد، زیرا جدایی او می‌تواند بر فعالیت‌های جذب آنها در آینده تأثیر بگذارد.

بسته به اتفاقی که با وان بیساکا می افتد، می توان فهمید که اریک تن هاگ می تواند برنامه های خود را تغییر دهد.

به گفته منابع GMS، منچستریونایتد منتظر است تا دریابد که آیا فرصت‌های خوبی برای پول نقد از وان بیساکا وجود خواهد داشت یا خیر، زیرا خروج او می‌تواند منجر به چرخش ده هاگ شود و تصمیم به هدف قرار دادن هدف متفاوتی بگیرد. نوع دفاع کناری در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات.”

منابع GMS دریافته اند که منچستریونایتد به دلیل سوابق مصدومیت لوک شاو و تایرل مالاسیا از قبل به دنبال یک مدافع چپ جدید بوده است، اما خروج وان بیساکا ممکن است باعث شود ده هاگ توجه خود را به سمت جذب یک بازیکن همه کاره معطوف کند. پشتی که به جای آن قادر است در هر دو طرف خط عقب بازی کند.”

شیاطین سرخ زمانی که در سال 2019 وان بیساکا را از پالاس به خدمت گرفتند، با 50 میلیون پوند جدا شدند. GMS خاطرنشان می کند که یونایتد کاملاً آگاه است که نمی تواند آنچه را که برای این بازیکن 26 ساله به دست آورده است، جبران کند.

برخی از مدافعان کناری که قبلاً به آنها اشاره شده بود عبارتند از جرمی فریمپونگ (بایر لورکوزن) و کایل واکر-پیترز (ساوتهمپتون).

GMS توضیح می‌دهد که رایان آیت‌نوری، ستاره گرگ‌ها نیز تحت نظر است، اما تیم گری اونیل تمایلی ندارد که او را کنار بگذارد و بنابراین، می‌تواند با افزایش درخواست‌هایش برای او، خروج احتمالی او از مولینوکس را از بین ببرد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/16/man-united-eager-for-clarity-on-aaron-wan-bissakas-future-as-it-could-influence-transfer-plans-282872/ منبع: