منچستریونایتد ممکن است به تامی آبراهام مراجعه کند در صورت شکست قراردادهای مهاجم اولویتی – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

با این حال، همانطور که در مورد شیاطین سرخ تحت رهبری گلیزرها اتفاق می افتد، این باشگاه اغلب مجبور شده است به گزینه های پشتیبان بسنده کند و این بار نیز چند نام آماده نگه داشته شده اند.

یونایتد ووت وهورست را به صورت قرضی به عنوان تنها مهاجم شناخته شده باشگاه دارد مشکلات مصدومیت آنتونی مارسیال هیچ نشانه ای از کاهش را نشان نمی دهد.

جستجوی مهاجم تابستانی یونایتد


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 2 پوند برای نسخه تمدید شده لیدز / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصر به فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

آبراهام پس از به دست نیاوردن شانس هایی که در باشگاه دوران کودکی خود شایسته آن بود، به این فکر خواهد افتاد که به خانه بازگردد و به منتقدانش ثابت کند که اشتباه می کنند. یونایتد فقط می تواند باشگاهی باشد که بلیط برگشتش را به او می دهد.


🚨🚨🌕| جدید: گفته می شود که تامی آبراهام نیز به عنوان یکی از گزینه های پشتیبان ذکر شده است. [@TelegraphDucker]


تحت هدایت اریک تن هاگ، در نهایت به نظر می رسد که منچستریونایتد در مسیر درستی قرار دارد و این را می توان از این واقعیت که این تیم همچنان در هر چهار جبهه می جنگد و این شانس را دارد که پس از شش سال وقفه به بازی های نقره اضافه کند، نشان داد.

اما طبق گزارش ها، به نظر می رسد انتخاب مستقیمی بین کاپیتان انگلیس و فوق ستاره ناپولی باشد.

مهاجم انگلیسی فصل گذشته یکی از موفقیت‌های ژوزه مورینیو بود، زیرا آنها با آبراهام 27 بار در 53 بازی در تمام رقابت‌ها، فاتح افتتاحیه لیگ کنفرانس اروپا شدند.

یکی از جالب‌ترین نام‌هایی که از این لیست بیرون آمد، نام تامی آبراهام، مدافع رم است.

آبراهام در انگلیس نکته ای برای اثبات دارد

– شیاطین مرکز (@centredevils) 7 فوریه 2023

بسیاری از نام‌های مطرح با انتقال به اولدترافورد مرتبط شده‌اند، از جمله رکورد گلزن تاتنهام. هری کین، ویکتور اوسیمهن، بهترین گلزن سری آ، دوسان ولاوویچ مهاجم یوونتوس و آنسو فاتی ستاره جوان درخشان بارسلونا.

و سرمربی هلندی به اهمیت اضافه کردن یک گلزن نخبه پیش از فصل آینده برای ادامه احیای آنها پی برده است.



https://thepeoplesperson.com/2023/02/08/manchester-united-could-turn-to-tammy-abraham-if-priority-striker-deals-fails-259446/ منبع:

این یک فصل برای ستاره سابق چلسی پربار نبوده است، اما به نظر می رسد همه چیز در نهایت رو به بهبود است، همانطور که از پنج گل او در پنج بازی اخیر می توان دید.

تصور می‌شود که تامی آبراهام مهاجم سابق چلسی که اکنون در رم حضور دارد، به عنوان یکی از چندین گزینه عقب‌نشینی مطرح شده باشد. تلگراف گزارش ذکر شده است.