منچستریونایتد می تواند بخشی از بزرگترین شبکه چند باشگاهی اروپا – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد – شود

لازم به یادآوری است که هر سه باشگاه قرار است در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند.

گلیزرها همچنان در مورد فروش باشگاه با شیخ جاسم و صنعتگر بریتانیایی سر جیم رتکلیف هر دو پس از ارائه پیشنهادات بهبودیافته در رقابت هستند.

به نقل از نشریه پرتغالی، شرکت قطر اسپورتس سرمایه گذاری یک برنامه بلندپروازانه طراحی کرده است که شامل شیاطین سرخ، غول های لیگ 1 پاریس سن ژرمن و تیم پرتغالی براگا می شود. رکورد.

بر اساس این گزارش می‌تواند اضافه دیگری نیز داشته باشد. ناصر الخلیفی، رئیس QSI اخیراً از تمایل خود برای کنترل تیم مالاگا در لالیگا 2 خبر داد.


منچستر یونایتد در حال حاضر در میانه راه تصاحب است و اگر قرار باشد تحت مالکیت قطری باشد، می تواند بخشی از قدرتمندترین شبکه چند باشگاهی اروپا شود.

QSI در حال حاضر مالک PSG است در حالی که در ماه اکتبر، براگا فروش 21.67 درصد از باشگاه را به QSI اعلام کرد.

رکورد اسپورت درک می کند که مدیران ارشد QSI در نظر دارند براگا را به عنوان یک باشگاه توسعه برای PSG و یونایتد مستقر کنند.

شبکه چند باشگاهی

اما QSI در حال بررسی قرار دادن مالاگا در مجموعه گسترده سرمایه گذاری های ورزشی خود است.

QSI می تواند از گروه فوتبال سیتی قدرتمند شود


اگر شیخ جاسم بن حمد آل ثانی – رئیس بانک اسلامی قطر و پسر نخست وزیر سابق این کشور خلیج فارس با افزایش پیشنهاد خود برنده شود، این باشگاه یکی دیگر از اعضای گروه خواهد بود.

استعدادهای نخبه از فوتبال اروپا و آمریکای جنوبی امضا می‌شوند و سپس به پرتغال منتقل می‌شوند تا در تیم اصلی براگا تجربه کسب کنند و سپس به سیستم چند باشگاهی به لیگ برتر یا لیگ 1 منتقل شوند.

The Peoples Person را در ادامه دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/27/manchester-united-could-become-part-of-europes-biggest-multi-club-network-261818/ منبع:

این گروه به مدیر ورزشی سابق پاری سن ژرمن و مدیر ورزشی فعلی لیگ ستارگان قطر آنترو هنریکتو سپرده است تا یک استراتژی برای به ارمغان آوردن بهترین ها از تمام باشگاه های قطری طراحی کنند.

اگر این طرح موفق می شد، از نظر دسترسی و قدرت مالی بسیار فراتر از گروه فوتبال سیتی به رهبری منچستریونایتد ابوظبی بود.

تیم سابق لالیگا که متعلق به عبدالله آل ثانی، یکی از اعضای تابعه خانواده حاکم قطر است، در خطر سقوط از لالیگا 2 قرار دارد و تحت مدیریت قضایی قرار دارد.