منچستریونایتد نمایندگانی را به فرانسه می‌فرستد تا سه هدف کلیدی تابستانی را بررسی کنند – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


گزارش ها حاکی از آن است که منچستریونایتد در آخر هفته هیئتی را به فرانسه فرستاد تا سه هدف کلیدی تابستانی را در جریان بازی OGC Nice در استراسبورگ دنبال کند.

گمان می رود که نمایندگان یونایتد برای نظارت بر ژان کلر تودیبو، ملوین بارد و خفرن تورام حضور داشتند.

یونایتد به تودیبو، تورام و بارد علاقه مند است

به طور گسترده ذکر شده است که سر جیم رتکلیف و INEOS مشتاق تقویت بخش دفاعی شیاطین سرخ، به خصوص در پست دفاع میانی هستند.

صدمات مداوم باعث شده که اریک تن هاگ گزینه های بسیار محدودی در آن قسمت از زمین داشته باشد. این را با این واقعیت ترکیب کنید که تردیدهایی در مورد آینده بازیکنانی مانند رافائل واران، جانی ایوانز، هری مگوایر و ویکتور لیندلوف وجود دارد و منطقی است که چرا یونایتد در بازار برای مدافعان مرکزی است.

واران و ایوانز قرار است در تابستان و زمانی که قراردادهای مربوطه آنها به پایان می رسد، اولدترافورد را به عنوان بازیکن آزاد ترک کنند. در همین حال، اعتقاد بر این است که اگر مگوایر و لیندلوف پیشنهادات جذابی برای آنها ارائه شود، باشگاه می تواند اجازه دهد که آنها را ترک کنند. اینجاست که Todibo وارد می شود.

این بازیکن فرانسوی از تابستان گذشته در رادار یونایتد بوده است اما این انتقال هرگز محقق نشد. انتقال او به انگلیس مشروط به پیوستن مگوایر به وستهام بود و زمانی که این روند شکست خورد، پیشنهاد تودیبو به تئاتر رویاها نیز تغییر کرد.

با این حال، گمان می رود که یونایتد همچنان به این بازیکن 24 ساله علاقه مند است که در این دوره 30 بازی برای نیس در تمام رقابت ها انجام داده است.

گزارش قبلی که توسط The Peoples Person پوشش داده شده بود همچنین به پیوندهای یونایتد با تورام، هم تیمی تودیبو اشاره کرد. با وجود علامت‌های سوال پیرامون دوران تصدی طولانی‌مدت کازمیرو و کریستین اریکسن، خط میانی نیز می‌تواند به جایگاهی تبدیل شود که INEOS به دنبال تقویت آن است. تورام می تواند در این زمینه راه حلی باشد.

یونایتد در تمام فصل در پست دفاع چپ در میان مصدومیت‌های طولانی مدتی که لوک شاو و تایرل مالاسیا دریافت کرده‌اند، دست و پنجه نرم کرده است. گفته شد که قهرمانان 20 بار انگلیس چشم خود را به ملوین بارد از نیس به عنوان یک جایگزین بالقوه دارند. بارد فصل خوبی را در لیگ 1 سپری کرده است.

یونایتد در آخر هفته تودیبو، تورام و بارد را بررسی می کند

بر اساس گزارش HITC، یونایتد در حالی که نیس روز یکشنبه به مصاف استراسبورگ رفت و با نتیجه 1-3 در Stade de la Meinau برنده شد، حضور داشت.

گل های ایوان گوسند، دانته و مورگان سانسون برای نیس کافی بود تا پیروزی را قطعی کند و هر سه امتیاز را به دست آورد.

تودیبو، تورام و بارد همگی 90 دقیقه در آن موقعیت بازی کردند.

یونایتد در حال برگزاری خلاصه‌ای از تماشا است و HITC می‌داند که یونایتد پرسنلی در استراسبورگ داشت تا شاهد پیروزی 3-1 نیس در آخر هفته باشد.

HITC می‌داند که نیس در حال آماده شدن برای از دست دادن حداقل یک نام بزرگ در تابستان است، که بسیاری معتقدند تورام یا تودیبو خواهد بود.

HITC می‌داند که چلسی نیز در این بازی حضور داشته است، اما منابع اصرار دارند که آن‌ها به طور منظم در این بازی حضور دارند و پیشرفت باشگاه خواهرشان را بررسی می‌کنند.

این گزارش می افزاید که یونایتد در تعقیب Todibo، Thuram و Bard مزیتی دارد زیرا کارکنان INEOS قبلاً از ویژگی ها و پتانسیل سه گانه اطلاعات خوبی دارند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/07/manchester-united-dispatch-representatives-to-france-to-check-on-three-key-summer-targets-279886/ منبع: