منچستریونایتد همچنین جانشین احتمالی دن اشورث را از نیوکاسل یونایتد می گیرد – اخبار من یونایتد و نقل و انتقالات


هواداران منچستریونایتد شروع به لذت بردن از نحوه عملکرد اینئوس کرده اند.

این غول پتروشیمی که متعلق به میلیاردر سر جیم رتکلیف است، در ماه فوریه 27 درصد از سهام باشگاه را به دست آورد و مهمتر از آن برای هواداران، کنترل کامل عملیات فوتبال را در دست گرفت.

این جرقه موج عظیمی از خوش‌بینی را از طرف هواداران اولدترافورد برانگیخت، که در نهایت می‌توانستند مردان فوتبالی را برای اولین بار از زمان تصاحب خصمانه خانواده گلیزر در سال 2005 تصور کنند که باشگاه خود را اداره کنند.

یکی از اولین حرکت‌های کلیدی اینئوس این بود که مدیر ورزشی نیوکاسل یونایتد، دن اشورث را که یک نام برتر در رشته خود بود، جذب کرد.

با این حال، پس از آن یک بن بست در مورد غرامت برای آزادی او از پارک سنت جیمز ایجاد شد، که سرخابی ها برای آن 20 میلیون پوند می خواستند.

این امر فراتر از شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی به طول انجامید و به علاوه فقدان هرگونه نقل و انتقالات ورودی یا خروجی باعث شد امیدواری هواداران به ناامیدی و بی اعتمادی به رژیم جدید تبدیل شود.

با این حال، سرانجام، موفقیت حاصل شد و یونایتد در آخرین روز سال مالی که نیوکاسل به شدت به این پول نیاز داشت، بازیکن خود را با مبلغ قابل توجهی کمتر از 10 میلیون پوند به دست آورد.

چیزی که به نظر انفعال ناامید کننده بود، اکنون به نظر می رسد یک شاهکار اینئوس است، اما امروز اخباری منتشر شده است که نشان می دهد آنها پیچ را حتی بیشتر از این هم چرخانده اند و یکی دیگر را بر سر صاحبان بدبخت نیوکاسل کشیده اند.

دیروز مشخص شد که یونایتد در حال جذب کریستوفر ویول، مدیر فنی سابق چلسی با قراردادی کوتاه مدت برای دو پنجره نقل و انتقالات بعدی است. نقش او کمک به معاملات نقل و انتقالات خواهد بود.

و با توجه به HITC“نیوکاسل یکی از طرف هایی بود که علاقه خود را به Vivell به عنوان جایگزین اشورث ابراز کرد.

همچنین درک ما این است که Vivell از جاهای دیگر علاقه زیادی به باشگاه هایی در ایتالیا، اسپانیا، آلمان و لیگ حرفه ای عربستان سعودی داشت.

بنابراین به نظر می رسد که اینئوس با به خدمت گرفتن مردی که نیوکاسل به طور بالقوه برای جایگزینی اشورث صف آرایی کرده بود، به مصدومیت اضافه می کند.

علاوه بر این، این نشریه خاطرنشان می‌کند که «انتصاب کوتاه‌مدت Vivell اولین تصمیم مهمی بود که توسط اشورث تأیید شد»، که نشان می‌دهد این ممکن است یک کودتای عمدی – یا حتی اقدام خرابکارانه – از سوی یونایتد باشد.

تحت مالکیت گلیزر، یونایتد برای مدت طولانی در مورد هر نوع مذاکره و به طور کلی سلسله مراتب فوتبال، مایه خنده لیگ برتر بوده است. اگر این مانورها و دستگیری عمر برادا، مدیرعامل منچسترسیتی، اتفاقی بیفتد، اینئوس در کمترین زمان ممکن پسران قلدر جدید لیگ برتر خواهند شد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/02/man-united-are-also-taking-dan-ashworths-possible-replacement-from-newcastle-united-282300/ منبع: