منچستریونایتد پیشاهنگانی را برای تماشای گونکالو سوزا نوجوان پورتو فرستاد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


گزارش ها حاکی از آن است که منچستریونایتد برای غول پرتغال پورتو در بازی مقابل چاوز یک مهمانی پیشاهنگی فرستاد که وینگر 17 ساله گونکالو سوزا احتمالاً موضوع اصلی مورد علاقه آنها بود.

یونایتد سابقه ای غنی در جذب بهترین استعدادهای جوان از سراسر جهان و پرورش آنها برای تبدیل شدن به سوپراستارهای بالقوه در سطح جهانی دارد.

20 بار قهرمان انگلیس پیش از این با یک واندرکید پورتو قرارداد بسته بود. در تابستان 2018، باشگاه خبر ورود دیوگو دالوت 19 ساله از دراگوس را در قراردادی به ارزش 19 میلیون پوند داد.

در ماه‌های اخیر، شیاطین سرخ مأموریت‌های پیشاهنگی خود را با گزارش‌هایی افزایش داده‌اند که به طور مرتب ادعا می‌کنند که نمایندگان این باشگاه در بازی‌هایی در آمریکای جنوبی و سراسر اروپا از جمله پرتغال شرکت می‌کنند تا جواهرات نسبتاً ناشناخته را کشف کنند.

به گزارش دیلی میل، به نظر می رسد توجه یونایتد اکنون به سوزای پورتو است.

این روزنامه گزارش می دهد، “یونایتد روز شنبه در پرتغال پیشاهنگانی داشت تا تیم پورتو را 3-0 در خارج از خانه چاوز ببیند.”

شاید این ربطی به گونکالو سوزا وینگر 17 ساله داشت که اولین بازی خود را در تیم اصلی به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 83 انجام داد.

وینگر جوان هیجان‌انگیز با بازی‌هایش در لیگ جوانان یوفا، توجه زیادی را از سراسر اروپا به خود جلب کرده است، و اکنون که او برای بازی در تیم بزرگسالان گام برمی‌دارد، این میزان افزایش می‌یابد.

ملی پوش زیر 18 سال پرتغال عمدتاً در جناح راست بازی می کند، اگرچه می تواند در جناح چپ یا حتی در صورت لزوم در هافبک تهاجمی بازی کند.

سوسا در این دوره از لیگ سابسگ 19 بازی انجام داده و در این مدت یک گل و به همان اندازه پاس گل داده است.

این در لیگ جوانان یوفا است که فوروارد متولد Ermesinde واقعا درخشیده و نشان خود را نشان داده است. او در این رقابت ها در 9 بازی دو گل و دو پاس گل به ثمر رسانده است.

اوایل سال جاری در ژانویه، سوزا قرارداد خود را با پورتو به مدت سه سال دیگر تمدید کرد، به این معنی که قرارداد او در سال 2027 به پایان می رسد.

او قراردادی سه ساله را روی کاغذ آورد زیرا هنوز خردسال است و قوانین مانع از آن می‌شود که بیشتر از این با هر توافقی موافقت کند.

Transfermrkt ارزش او را فقط 1.25 میلیون یورو می‌داند – مبلغی که یونایتد مطمئناً در صورت تعقیب او مشکلی برای جدایی از آن نخواهد داشت.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/08/manchester-united-send-scouts-to-watch-portos-teenage-sensation-goncalo-sousa-279907/ منبع: