منچستریونایتد پیشرفت هیجان انگیز اولدترافورد را قبل از فصل جدید تایید کرد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


منچستریونایتد تایید کرده است که بخش مهمی از اولدترافورد در آستانه فصل آینده لیگ برتر 2024/25 تغییرات بزرگی را تجربه خواهد کرد.

اوایل روز سه‌شنبه، باشگاه تایید کرد که منطقه تونل اولدترافورد آماده بازسازی است.

در بیانیه یونایتد آمده است: “منچستریونایتد خوشحال است که گزارش دهد کار بر روی طراحی مجدد تونل نمادین بازیکنان در اولدترافورد آغاز شده است.”

“هدف ایجاد یک محیط عملکردی است که الهام بخش و انگیزه بازیکنان مردان، زنان و آکادمی ما در روز مسابقه باشد.”

“به رهبری دپارتمان فوتبال، بازسازی تابستان امسال فضای مدرن و ممتازتری را برای استفاده تیم ها معرفی می کند.”

یونایتد همچنین اعلام کرد که پلاک‌های موجود به یاد جان هنری دیویس، رئیس سابق باشگاه و جیمز دبلیو. گیبسون، مالک سابق باشگاه، هر دو خانه‌های جدیدی در داخل تونل تازه تغییر یافته داده خواهند شد.

دیویس در سال 1902 هدایت نیوتن هیث را بر عهده گرفت و باشگاه را از ورشکستگی حتمی نجات داد و در عین حال نام خود را به منچستریونایتد تغییر داد. در همین حال، گیبسون تأثیر مشابهی بر یونایتد داشت و در این فرآیند، بستری را برای ظهور سیستم جوانان مشهور جهانی باشگاه و دوران بسیار موفق سر مت بازبی فراهم کرد.

همانطور که در دقیقه 90 اشاره شد، تونل فعلی یونایتد که در گوشه جنوب غربی بین جایگاه سر بابی چارلتون و جایگاه غربی قرار دارد، در بهترین حالت یک “فضای کاربردی” است که به عنوان مسیری برای بازیکنان از اتاق رختکن عمل می کند.

در سال 2018، تونل موجود با بلوک های نسیم سفید رنگ شده و پوشش قرمز قابل جمع شدن کمی اصلاح شد.

انتظار می رود کار روی تونل تا شروع فصل 2024/25 به پایان برسد.

مردان اریک ده هاگ مبارزات خود را در خانه مقابل فولام در روز جمعه 16 آگوست آغاز می کنند.

این جدیدترین پروژه تنها جدیدترین پروژه در تلاش های سر جیم رتکلیف برای بهبود امکانات و زیرساخت های باشگاه از زمانی است که او کنترل کامل عملیات ورزشی شیاطین سرخ در ماه فوریه را به دست گرفت.

گفته می شود که رتکلیف مشتاق ساخت یک عرصه جدید در سطح جهانی است که می تواند به عنوان “ومبلی شمال” دیده شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/02/manchester-united-confirm-exciting-development-on-old-trafford-ahead-of-the-new-season-282312/ منبع: