من آرزو داشتم پنج سال در بارسلونا بازی کنم

دنی آلوز گفت: از اینکه بارسلونا را ترک کردم ناراحت نبودم و با خوشحالی از بازگشت به بارسلونا این تیم را ترک کردم. به مدت 5 سال خواب دیدم که می خواهم برای بار دوم این لحظه را زندگی کنم. تنها چیزی که دوست نداشتم این بود که آن را نداشتم. این در مورد من بود به محض ورود به بارسلونا، روشن کردم که من دیگر یک پسر 20 ساله نیستم و می خواهم همه چیز رو در رو و بدون مخفی کردن من باشد.اما این باشگاه اشتباهات زیادی مرتکب شده است. در سال های اخیر و بارسلونا افرادی را به این باشگاه داده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دنی آلوز در زمستان سال گذشته بار دیگر برای نیم فصل لباس بارسلونا را بر تن کرد و در این مدت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. اما این باشگاه تمایلی به ادامه همکاری نداشت و دنی آلوز برای دومین بار از بارسلونا جدا شد. حالا این مدافع باتجربه مدعی شده که این باشگاه در سال های اخیر به ستارگان تاریخی بارسلونا احترام گذاشته است.

دنی آلوز، مدافع برزیلی سابق بارسلونا از فلسفه فعلی باشگاه راضی نیست.


سرویس خبر شماره: 1833112
20 جولای 1401 @ 8:33 ب.ظ
1.2K |

0نقطه نظر

دنی آلوز:

ای کاش بارسلونا روند متفاوتی داشت. من در مورد من صحبت نمی کنم، زیرا شرایط من یک سناریوی متفاوت بود. من همچنان از ژاوی و رئیس باشگاه برای بازگرداندن من سپاسگزارم. من باشگاهی پر از جوانان با ایده های عالی در زمین دیدم، اما شرایط بیرون از زمین نیز باید بهبود یابد. طرز فکر فعلی بارسلونا با آنچه چند سال پیش ساخته بود کاملا متفاوت است و البته هر اتفاقی که در زمین می افتد انعکاسی از اتفاقات خارج از زمین است. من از بارسلونا برای بازگشت به اوج حمایت می کنم، اما رسیدن به اوج بسیار پیچیده است. فوتبال متعادل‌تر و یک بازی جمعی شده است، اما این مفهوم در باشگاه جایی ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی