من احمق نیستم: واقعا چقدر دوستم داری؟

او امیدوار است فلورنتینو پرز، که او را بیش از یک رئیس باشگاه می بیند، پاک شود. او در برنامه یونیورسو والدانو با صدای بلند و واضح در مورد پرز صحبت کرد:“پرز شخصیت من را می‌داند. او می‌داند که من کارهای احمقانه انجام نمی‌دهم. به عنوان مثال، من با رسانه‌ها صحبت نمی‌کنم تا به باشگاه فشار بیاورم. فلورنتینو می‌داند که اگر چیزی وجود دارد، آن را آشکارا و رو در رو می‌گویم. او همیشه از من دفاع کرد و به من اعتماد به نفس داد. این چیزی است که یک بازیکن از رئیسش انتظار دارد.”

کروس در سال 2014 پس از اینکه از تمدید قرارداد با بایرن مونیخ خودداری کرد به رئال مادرید آمد. کروس در مذاکرات برای تمدید با بایرن احساس کرد فریب خورده است. او یک فصل از قراردادش باقی مانده بود، 6 میلیون یورو به او پیشنهاد شد و ایجنتش، فولکر استروث، متوجه شد که هم تیمی دیگرش، ماریو گوتزه، درآمد بیشتری دارد. کروس به همین دلیل تصمیم به ترک بایرن گرفت. او در لیست فروش قرار گرفت و منچستریونایتد، چلسی و رئال مادرید بیشترین علاقه را به او نشان دادند. بالاخره تصمیم گرفت به اسپانیا بیاید. رئال برای به خدمت گرفتن او 25 میلیون یورو پرداخت کرد، انتقالی که از آن به عنوان “سرقت قرن” یاد می شود.

منبع: المحرمانه



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تونی کروس را باید یک انسان خاص و یک فوتبالیست دانست. این بازیکن 32 ساله می‌توانست خود را برای حضور در جام جهانی قطر آماده کند، اما جولای گذشته پس از حذف آلمان از یورو 2020 به دلایل شخصی از تیم ملی آلمان کنار رفت. او تصمیم گرفت از بازی‌های ملی خداحافظی کند. تا زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند. کروس همچنین می خواست خود را به طور کامل وقف رئال مادرید کند. او متعصب فوتبال هم نیست. او محتاط و آرام است. عشق کروس به فوتبال هم منطقی و درست است. او برای ارزش های فوتبال اهمیت زیادی قائل است. کروس خوشحال است و به خوبی با سبک زندگی مادریدی سازگار شده است. به قدری که او به وضوح می گوید که قصد دارد کفش هایش را در رئال مادرید آویزان کند.

غافلگیر شدن
این دقیقا همان چیزی است که کروس نمی خواهد. وقتی باید با رئال مادرید برای معامله مذاکره کند، شگفت زده می شود. توافقی که باید با نوشیدن یک قهوه و در بیست دقیقه منعقد شود. مودریچ، مسن ترین بازیکن تیم، این کار را انجام داد. او سال به سال و در اسرع وقت قرارداد را تمدید می کند. در پایان این فصل، دوباره ماندن یا ترک رئال مادرید به او بستگی دارد. برنامه های باشگاه، اگر روی بازسازی خط هافبک متمرکز شود، می تواند بر آینده کروس و مودریچ تأثیر بگذارد. کروس می تواند ادامه دهد، اما چیزی که باید مشخص شود این است که وضعیت او در تیم چگونه خواهد بود: آیا او به بازی منظم ادامه می دهد یا نقشی فرعی و غیرضروری به او داده می شود؟

تونی کروس می خواهد در رئال مادرید بازنشسته شود، اما نمی داند چه زمانی. او شرایط خاص خودش را دارد و حالا توپ در زمین رئال و فلورنتینو پرز است.

من احمق نیستم: واقعا چقدر دوستم داری؟

کروس برای عشق رئال مادرید زندگی می کند اما امیدوار است که این عشق متقابل باشد. استراتژی که او اتخاذ کرد هیچ رازی ندارد. رئال مادرید تنها گزینه اوست اما شرایطی برای همکاری بیشتر وجود دارد.
مارسلو، گرت بیل و ایسکو فصل گذشته را بدون پیشنهاد تمدید به پایان رساندند. باشگاه آنها را از ترکیب خود حذف کرد. مدیران رئال معتقد بودند که زمان آنها به پایان رسیده است اما پرونده این سه بازیکن با کروس قابل مقایسه نیست. ستاره آلمانی هر هفته بخشی از لیست ثابت رئال مادرید است و نشان داده است که هنوز هم می تواند در بالاترین سطح رقابت کند. اما با وجود اینکه کروس می‌گوید فقط می‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند، امیدوار است باشگاه نیز موضعی اتخاذ کند تا نشان دهد که چقدر اعتماد متقابل وجود دارد. سیاست چند ساله باشگاه بر جذب استعدادهای جوان متمرکز شده است تا بتوانند توسط بازیکنان قدیمی و با تجربه به خوبی هدایت شوند. آخرین نمونه Orlin Showmany بود. ورود هافبک فرانسوی در نهایت منجر به خروج کازمیرو شد. این جدایی برای کروس غافلگیرکننده بود و او در مصاحبه اخیر با خورخه والدانو اعتراف کرد که از جدایی کازمیرو غافلگیر شده است.

کروس اخیراً آشکارا در مورد تمایل به یک مذاکره ساده برای تعیین آینده خود صحبت کرد. قبل از بازی مقابل سلتیک از او در مورد شرایطش پرسیدند و او گفت“حتی من نمی دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد، اما قرار نیست باشگاه را تغییر دهم. اینجا بازنشسته خواهم شد، اما نمی دانم چه زمانی. باشگاه و من بسیار آرام هستیم. ما رابطه خوبی با هم داریم.” “

پایان بد در بایرن


سرویس خبر شماره: 1852182
15 نوامبر 1401 ساعت 19:00
8.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

شرایط ویژه ستاره آلمانی برای احیا

فلورنتینو در 24 سالگی و با قیمتی مقرون به صرفه، کروس را به عنوان قهرمان جهان خرید. او در آخرین ماه های حضورش در بایرن مونیخ احساس احترام نمی کرد. عملکردی که این بازیکن آلمانی به رئال مادرید ارائه کرده فوق العاده بوده و رفتارش در تمام این سال ها مثال زدنی بوده است. در پرونده او حتی یک مورد منفی پیدا نمی شود، اما برای تمدید قرارداد باید تردیدهای بیشتری برطرف شود. رئال مادرید چقدر او را دوست دارد و آیا باشگاه هم همین انگیزه را برای ادامه همکاری دارد؟ به طور معمول برای ادامه کار یک بازیکن قابل اعتماد و با کیفیت که در هر بازی تعیین کننده ای کار می کند، مشکلی وجود ندارد، اما فوتبال همین است و همیشه شگفتی هایی وجود دارد. مثل قبل از جدایی سرخیو راموس و کاسمیرو غافلگیر شدیم.

کروس می خواهد با فلورنتینو صادق باشد و از برنامه های او مطلع شود. او می خواهد به عنوان ستون اصلی رئال مادرید و در بالاترین سطح، که به معنای حفظ یا افزایش دستمزدش است، ادامه دهد. قرار است برای آغاز سال جدید ملاقاتی با سرآشپز برگزار شود. مسئله ورزشی مهم است و مسئله اقتصادی نیز بر آن تأثیر می گذارد. کروس یکی از پردرآمدترین بازیکنان رئال مادرید (11 میلیون یورو خالص) است و می خواهد او را حفظ کند. آنچه قطعا وجود نخواهد داشت تنش در این برخورد است.

با این حال، وضعیت کروس غیرعادی است زیرا قرارداد او با رئال مادرید در ژوئن 2023 به پایان می رسد و خبری از تمدید احتمالی او نیست. او علناً اعلام می کند که قصد ندارد برای تیمی غیر از رئال مادرید بازی کند و آماده است در 33 سالگی بازنشسته شود، سنی که یک فوتبالیست در بهترین حالت خود قرار دارد. این یکی از ویژگی های آن است. ستاره آلمانی به حرفه ای ترین شکل ممکن از او مراقبت می کند و روی برنامه های آنچلوتی تمرکز می کند. او رشته خودش را دارد و با توجه به بازنشستگی از بازی های ملی کمتر از سایر ملی پوشان خسته می شود.