من از این بازی می ترسم، تیم ما رهبر ندارد!


سرویس خبر شماره: 2052055
11 جولای 1403 ساعت 13:00.
371 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گای رو، چه نظر غم انگیزی

در حالی که فرانسه عصر امروز در مرحله یک هشتم نهایی یورو با بلژیک دیدار می کند، گی رو از تماشای این رقابت ها می ترسد.

من از این بازی می ترسم، تیم ما رهبر ندارد!

به گزارش “Sports Trois” پس از گذشت 6 سال از دیدار فراموش نشدنی نیمه نهایی جام جهانی بین فرانسه و بلژیک در روسیه، دو همسایه بار دیگر در یورو و این بار در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم خواهند رفت. به دلیل عملکرد ضعیف در مرحله گروهی، هر دو تیم دوم شدند.

و برای مربی افسانه ای اوسر گای رو، رقابت بین دو همسایه نسبت به نمایشی که در سال 2018 ارائه کرد اهمیت کمتری پیدا کرده است و او معتقد است که هر دو تیم قدرت خود را از دست داده اند.

2047717

گای رو، 85 ساله، به خبرنگاران گفت: “باید بگویم که تحت تاثیر این تیم بلژیک قرار گرفتم که برای من بهترین تیم جام جهانی 2018 بود. در آن زمان بلژیک بهتر از تیم فرانسه بود، اما آبی ها واقع بینانه تر بازی کردند اما امروز دیگری دو تیم در یک سطح نیستند “ما به وضوح با سطح 2018 فاصله داریم.”

2046933

روکس معتقد است که فرانسه فاقد رهبر است: “این یک بازی خسته کننده خواهد بود، یک بازی فشرده که در آن هر دو تیم می خواهند کنترل بازی را در دست بگیرند. ما می توانیم انتظار بازی ای را داشته باشیم که به ضربات پنالتی ختم شود. آنها دو وینگر دارند که دریبل های زیادی انجام می دهند. سانترهای آنها تقریبا نامشخص است و آنها می توانند به پنالتی پایان دهند. گل های نسبتا کمی می زند تیم ما هم فاقد رهبر است و حریف را فریب نمی دهد ما همیشه همین طور بازی می کنیم و دیدن این سبک بازی برای بیش از یک سال دردناک است که تکنیکی نداریم و هافبک های خلاق ترسناک ترین بازیکن بلژیک است که به نظر من هم سطح امباپه است.

مجله اخبار فوتبال خارجی