من از پرسپولیس می آیم و به این تیم می روم/ 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان با من مذاکره کردند.



مهدی لیموچی یکی از بازیکنانی است که مورد توجه چند تیم مختلف قرار گرفته است اما به نظر می رسد احتمال پیوستن او به پرسپولیس بیشتر از سایر تیم ها باشد چرا که چند روز پیش حسین بادامکی قائم مقام باشگاه پرسپولیس مذاکره با آلومینیوم را تایید کرد. باشگاه موفق به جذب این بازیکن شد.

لیموچی ابتدا درباره پیشنهاداتش می گوید: از سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد دارم، مذاکراتم با استقلال به نتیجه نرسید و با پرسپولیس و سپاهان در تماس هستم، مذاکرات با رئیس برنامه ادامه دارد. تصمیم نهایی برای تیم منتخب فصل هنوز در حال پیشرفت است.

لیموچی در پاسخ به احتمال حضورش در پرسپولیس این توضیح را داشت: “من از پرسپولیس می آیم و علاقه خاصی به این تیم دارم. اما تصمیم نهایی برای فصل آینده نگرفته ام. می روم. به یک “این تیمی است که پیشرفت خواهد کرد. برای من مهم است که فوتبالم را بهتر کنم. اگر امسال شرایط رفتنم به پرسپولیس فراهم نشود، سال آینده برمی گردم.»

از لیموچی درباره شایعه شرط بندی او برای پرسپولیس مبنی بر بازگشت مهدی ترابی از پرسپولیس به این تیم پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید: “این اصلا درست نیست. برای من مهم نیست که بازیکنی از یک تیم می رود یا می ماند. یک بار دیگر تاکید می کنم که پیشرفت فوتبالی من مهم است و هیچ بازیکنی برایم مهم نیست.”

بیشتر بخوانید: از بمب ساعتی پرسپولیس استفاده شد; توافق با جانشین ترابی



سرویس داخلی اخبار فوتبال