من اشتباه کردم؛ هرگز نباید به چلسی نقل مکان می کردم!/ وقتی به لندن نقل مکان کردم، آپارتمان قدیمی ام را حفظ کردم

لوکاکو به صورت قرضی در اینتر حضور دارد، اما به گفته توماس توخل، سرمربی چلسی، او می تواند مدت بیشتری در اینتر بماند.

روملو لوکاکو، 29 ساله، پس از انتقال 97.5 میلیون پوندی خود به چلسی در تابستان گذشته، به صورت قرضی به اینتر بازگشت.

او از بازگشت به اینتر خوشحال است و فکر می کند آینده برای غول های سری آ روشن است و همچنین اعتراف کرد که خانه اش را در میلان نگه داشته است زیرا می دانست که روزی باز خواهد گشت.

سرمربی آلمانی درباره آینده لوکاکو گفت: با توجه به اینکه او به اینتر قرضی شده است، احتمال بازگشت او وجود دارد. نمی‌دانم احتمال بازگشت او وجود دارد یا خیر، اما این حق من نیست که در مورد آن اظهار نظر کنم. فقط این است که او فرصتی برای بازگشت دارد.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

لوکاکو در هنگام رونمایی از لباس خود در مورد بازگشتش به اینتر گفت: من رفتم. من اشتباه کردم حالا از پوشیدن این پیراهن خوشحالم، تیم می داند که ما باید چه کار کنیم، این فصل چالش بزرگی خواهد بود و باید همینطور ادامه دهیم. وقتی فصل گذشته در انگلیس بودم، متوجه شدم اینتر چقدر در جهان مهم است. نمایه باشگاه در سطح بین المللی در حال بهبود است، رویکرد رسانه های اجتماعی نیز بسیار مهم است و می توانید ببینید که چگونه در رختکن، در تمرین، در آغوش گرفتن و شوخی رفتار می کنیم. میلان شهر فوق‌العاده‌ای است و به همین دلیل است که وقتی به لندن نقل مکان کردم، آپارتمان قدیمی‌ام را حفظ کردم، زیرا مادرم همیشه به اینجا می‌آمد و من می‌خواستم برگردم.