من این یوونتوس را نمی شناسم. لووا 30 گل برای بارسا به ثمر رساند


سرویس خبر شماره: 1844767
30 سپتامبر 1401 ساعت 16:30
584

0نقطه نظر

پیانیچ:

میرالم پیانیچ ستاره سابق یوونتوس بوسنیایی که اخیرا بارسا را ​​به مقصد الشارجه امارات ترک کرده است به توتو اسپورت درباره وضعیت یووه گفت.یوونتوس ایرادهای زیادی دارد. این یوونتوس نیست که ما می شناسیم و زمانی که برای این باشگاه بازی می کردم، همیشه مدعی اول قهرمانی بودیم، اما مطمئن هستم که وضعیت برای یووه بهتر خواهد شد.

به گزارش “ورش سه”، یوونتوس او سه روز پیش در هفته هفتم سری آ، یک نمایش کابوس‌آمیز دیگر از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه 1-0 مغلوب مونزا شد. این اولین برد تاریخ مونزا در سری آ بود. پس از هفت هفته رقابت، یوونتوس با 10 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. فاصله یوونتوس با صدر جدول هفت امتیاز است. شرایط به گونه ای است که تعداد زیادی از هواداران یووه خواهان اخراج مکس الگری هستند. خریدهای جدید یوونتوس به نتیجه نرسیده و هواداران خواهان اخراج آلگری و تغییرات در باشگاه هستند.

پیانیچ ادامه داد: پیش از این یوونتوس ستاره های بزرگی چون زین الدین زیدان، زلاتان ابراهیموویچ، پاول ندود و الکس دل پیرو را در اختیار داشت. همه رفتند اما یوونتوس ماند. این فوتبال است و ستاره ها هرگز بالاتر از نام باشگاه نیستند. یووه بزرگترین و پرافتخارترین باشگاه فوتبال ایتالیاست و نمی توان عظمت آنها را زیر سوال برد. یوونتوس خیلی زود به اوج بازخواهد گشت.

میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی در مصاحبه جدید خود از شرایط بد این روزهای یوونتوس صحبت کرد. او همچنین مدعی شد که روبرت لواندوفسکی در این فصل در لالیگا 30 گل برای بارسا به ثمر خواهد رساند.

من این یوونتوس را نمی شناسم.  لووا 30 گل برای بارسا به ثمر رساند

پیانیچ همچنین درباره درخشش روبرت لواندوفسکی در بارسا صحبت کرد:لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین فوتبالیست های دو دهه اخیر هستند، اما روبرت لواندوفسکی در دورتموند و بایرن نیز عالی بود. او اکنون در بارسلونا می درخشد و من مطمئن هستم که حداقل 30 گل برای بارسلونا در لالیگا به ثمر خواهد رساند. رابرت بازیکنی متعهد و جنگنده است. او گل های زیادی می زند و موقعیت های گلزنی خوبی برای هم تیمی هایش ایجاد می کند. بارسا در این فصل با او حداقل 40 گل را تضمین کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پیانیچ در مورد مذاکرات شکست خورده یوونتوس با ممفیس دیپای در فصل نقل و انتقالات صحبت کرددپای بازیکن بارسلونا است و البته درباره یوونتوس به من گفت، اما هر اتفاقی بیفتد بین ما باقی خواهد ماند.