من با رونالدو موافق نیستم، اما او هنوز در 50 سالگی گل می زند/بهترین بازیکن؟ نه رونالدو نه مسی!

ادن هازارد به ادعای کریستیانو رونالدو مبنی بر اینکه لیگ حرفه ای عربستان رقابتی تر از لیگ 1 است، پاسخ داده است. آزار در لیگ برتر فرانسه بازی کرد و به لیل کمک کرد تا قبل از پیوستن به چلسی در سال 2012، قهرمان لیگ 1 و کوپه دو فرانس شود. استانداردهای فوتبال فرانسه را هدف گرفته و اصرار دارد که لیگ حرفه ای عربستان بهتر است.

رونالدو ماه گذشته در مراسم جوایز گلوب ساکر گفت: صادقانه بگویم، فکر می کنم قهرمانی عربستان بدتر از قهرمانی فرانسه نیست. در مسابقات قهرمانی فرانسه فکر می کنم دو یا سه تیم سطح خوب حضور دارند. فکر می کنم عربستان سعودی اکنون رقابتی تر شده است. این فقط نظر من است و یک سال بازی کردم و چنین تجربه ای دارم. اما فکر می کنم در حال حاضر بهتر از قهرمانی فرانسه هستیم و هنوز جای پیشرفت داریم.”

اما ادن هازارد نظرات پادکست اوبی وان را رد کرد و گفت که یک باشگاه عربستانی نمی تواند یک تیم لیگ 1 را شکست دهد. “من با او موافق نیستم، اما این فقط نظر من است.”، ازهر پاسخ داد. لیگ عربستان بازیکنان بزرگی دارد اما تیم های بزرگی ندارد. در فرانسه شاید الان بازیکنان بزرگ کمتری داشته باشند اما تیم های بزرگی دارند. من مطمئن هستم که اگر یک تیم لیگ 1 در مقابل یک تیم عربستانی بازی می کرد، برنده می شد. سطح فرانسه خوب است. من به قهرمانی آنها نگاه می کنم و آنها استعداد دارند.”

از آزار خواسته شد که بگوید بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو چه کسی بهتر است و او پاسخ داد: به نظر من مسی. و آوردن جام برای تیم. این مرد شگفت انگیز است، به او نگاه کنید، او اکنون در 39 سالگی گل می زند و تا 50 سالگی گل می زند، باور کنید. “بازی مسی به سلیقه من است، اما برای من بهترین بازی بازیکن زین الدین زیدان است.”

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی