من با VAR که شاگردانم روی آن تمرکز می کنند مخالف نیستم!


کد اطلاعات: 1994479
24 ژانویه 1402 در 9:53 ب.ظ.
4.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

آنها ضروری هستند:

اونای امری، سرمربی استون ویلا می گوید که به عنوان یک مربی سعی می کند به تصمیم داوران احترام بگذارد تا شاگردانش کنترل و تمرکز خود را از دست ندهند.

من با VAR که شاگردانم روی آن تمرکز می کنند مخالف نیستم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استون ویلا در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه اورتون با تساوی 0-0 متوقف شد تا مقام دوم را به منچسترسیتی واگذار کند. این تیم در دقیقه 18 توسط الکس مورنو به گل رسید که داور بعد از 4 دقیقه کنترل گل را مردود اعلام کرد. اونای امری به سوالات خبرنگار اسکای نیوز درباره این دیدار پاسخ داد.

پیچ مسی رفسنجاناولین کلین شیت شما در 97 بازی در استون ویلا؟
“من کمی شک داشتم و این به تیم منتقل شد و باید آن را تجزیه و تحلیل کنم. اما در نهایت ما خیلی خوب بودیم. نیمه اول خوب بود و ما توانستیم پس از 20 دقیقه فرم خود را پیدا کنیم. اما در نیمه دوم. “ما عالی بودیم. 3-4 موقعیت خوب داشتیم. ما در زمان فرم خوب خود بهتر شده ایم. ما 43 امتیاز داریم و این عالی است و باید ادامه دهیم. باید دقیقا همینطور ادامه بدیم. من به شاگردانم افتخار می کنم.»

1978637

پیچ مسی رفسنجاناز اینکه برنده نشدی عصبانی هستی؟
“البته که ما ناامید هستیم. ما همیشه به دنبال 3 امتیاز هستیم و امشب شانس داشتیم. گاهی اوقات کنترل بازی برای بردن آن کافی نیست. ما فقط امروز کنترل داشتیم. ما از نتیجه راضی نیستیم، اما ما از بازی بسیار راضی هستیم، زیرا راه پیروزی و پیشرفت ادامه همین راه است و شخصیت ما باید اینگونه باشد.”

پیچ مسی رفسنجانگل مردود الکس مورنو با VAR؟
“من به آن احترام می گذارم، اما برای من عجیب بود. فکر می کنم برای حریف ما مهم بود. اما من همیشه سعی می کنم به داوران احترام بگذارم. فرقی نمی کند که داور از شما یا تیم گلی بگیرد یا بگیرد.” که در نهایت راه حل این است که «فقط سازگاری وجود دارد. من سعی می کنم بازیکنانم را متمرکز نگه دارم و بازی را کنترل کنم و به نظر داور احترام بگذارم.

مجله اخبار فوتبال خارجی