من برای مسی، امباپه و نیمار برنامه خاصی داشتم

کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شده است که برای سه فوق ستاره هجومی تیمش برنامه خاصی دارد.

من برای مسی، امباپه و نیمار برنامه خاصی داشتم

کریستوف گوتیه گفت: “در اردوی پیش فصل پاری سن ژرمن در ژاپن، با لئو مسی، نیمار و کیلیان امباپه درباره مدیریت زمان بازی در طول فصل جلسه ای داشتم. به آنها گفتم که در مقطعی این مشکل برطرف خواهد شد. اما در زمان های خاصی از فصل و زمانی که می خواهید به هر قیمتی برنده شوید، نمی توانید مسی، نیمار و امباپه را از زمین خارج کنید.

مسئولیت من این است که تیم را حول این سه بازیکن سازماندهی کنم. سپس مسائل مربوط به شرایط مسابقه و خستگی بازیکنان وجود دارد. شرایط ممکن است باعث شود این سه بازیکن را انتخاب کنم و این مشکل را پنهان نمی کنم. در مقابل یوونتوس، لئو مسی را بیرون آوردم، خط هافبک را تقویت کردم و تازگی را به ترکیب تیم آوردم. اما همیشه حداقل دو نفر از این سه نفر در زمین حضور دارند و باور کنید برای حریف مشکلات زیادی ایجاد می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1853776
25 نوامبر 1401 ساعت 10:29 |
717

0نقطه نظر

کریستوفر گوتیه:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل برای لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه سه مهاجم عزیز و سرشناس پاری سن ژرمن بسیار خوب آغاز شده است و این سه بازیکن به اوج آمادگی برای جام جهانی 2022 رسیده اند. در این بین نقش کریستوف گوتیه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن غیرقابل انکار است و حالا او مدعی است که شرایط این سه بازیکن را از ابتدای کارش برنامه ریزی کرده است.