من بنزما را با لواندوفسکی عوض نمی کنم

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید مدعی شده است که هیچ بازیکنی مانند کریم بنزما در دنیای فوتبال وجود ندارد.

فرناندو مورینتس گفت: “روی کاغذ تفاوت زیادی بین فرانکفورت و رئال مادرید وجود ندارد. البته آنها اخیراً در بوندسلیگا به بایرن مونیخ باختند و فکر می کنم رئال مادرید تیم بسیار بزرگی است. قوی تر است، اما در یک بازی هر چیزی می تواند باشد. اتفاق می افتد بازی سوپرجام بهترین قسمت فصل نیست، اما آغاز روند قهرمانی و انگیزه در فصل جدید برای یک خدمه است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرت لواندوفسکی ستاره سابق بایرن مونیخ و لهستانی در تابستان امسال به بارسلونا نقل مکان کرد و بسیاری از هواداران در سرتاسر دنیای فوتبال علاقه مند به تماشای رقابت او مقابل کریم بنزما برای کسب عنوان آقای گل لیگ هستند. . اما فرناندو مورینتس از طرفداران پر و پا قرص ستاره فرانسوی رئال مادرید است و معتقد است سبک بازی این دو بازیکن بسیار متفاوت است.

احتمال انتقال مهاجم جدید به رئال مادرید؟ لوکا یوویچ از این تیم جدا شد و شایعاتی در مورد احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید به گوش می رسد. اما معتقدم در غیاب کریم بنزما، کارلو آنچلوتی از 9 مهاجم قلابی و بازیکنانی مانند ادن هازارد، مارکو آسنسیو استفاده خواهد کرد و سیستم را تغییر خواهد داد.

دوئل کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی در فصل جدید؟ این دو بازیکن احتمالا بهترین مهاجمان حال حاضر دنیای فوتبال هستند. اما به نظر من سبک بازی لواندوفسکی و بنزما کاملا متفاوت است. البته عملکرد بنزما و تاثیر او در ترکیب رئال مادرید باعث شد که نخواهم لواندوفسکی را جایگزین او کنم. مهاجم لهستانی می تواند در فصل آینده برای بارسلونا بسیار مفید باشد، اما به نظر من هیچ بازیکنی مانند بنزما در دنیای فوتبال وجود ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837579
آگوست 19, 1401 @ 5:27 ب.ظ
1.8K |

0نقطه نظر

فرناندو مورینتس: