من به بازی برای اسپانیا افتخار می کنم. من مدیون انریکه هستم

نیکو ادامه داد: من به عنوان یک فوتبالیست و یک انسان به دنبال پیشرفتم هستم و فکر می کنم روز به روز پیشرفت می کنم. نمی دانم به جام جهانی می روم یا نه اما امیدوارم در لیست نهایی باشم. همه چیز به نظر نهایی مربی بستگی دارد. لوئیس انریکه به من گفت که برو بیرون، شجاع باش و بازی او را انجام بده. من حضورم در تیم ملی اسپانیا را مدیون او هستم. امیدوارم بتوانیم در لیگ ملت های اروپا قهرمان شویم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی اسپانیا برای صعود به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شب گذشته نیاز به شکست پرتغال داشت و به لطف گل دقیقه 88 آلوارو موراتا به این هدف دست یافت. پرتغال برای صعود به نیمه نهایی خواهان تساوی بود اما در خانه ناکام ماند. روی ارسال دنی کارواخال بود که نیکو ویلیامز بازیکن 20 ساله اسپانیایی توپ را با ضربه سر زد و موراتا کار را تمام کرد.

نیکو که عضو باشگاه بیلبائو است و دومین بازی ملی خود را سپری می کرد، در پایان بازی گفت:حضور در تیم ملی اسپانیا برای من افتخار است. بعد از بازی موراتا به من گفت که این گل متعلق به توست. من موراتا را در شرایط خوبی در محوطه دروازه دیدم و به هر حال توپ را به او پاس دادم. “

نیکو ویلیامز، پدیده 20 ساله اسپانیایی، شب گذشته به آلوارو موراتا در گل پیروزی اسپانیا مقابل پرتغال کمک کرد. نیکو ویلیامز می گوید لوئیس انریکه قبل از ورود به زمین به او اعتماد به نفس داد.

من به بازی برای اسپانیا افتخار می کنم.  من مدیون انریکه هستم


سرویس خبر شماره: 1845602
06 مهر 1401 ساعت 17:26
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نیکو ویلیامز: