من بچه ای هستم که اینطور رفتار می کنم؟/ همه از مهدی طارمی می ترسند/ مرا به هم ریختند!

ولز خیلی تیم قدرتمندی نیست و دو سه بازیکن قوی هستند که بهترین آنها گرت بیل است اما بقیه در سطح بالایی نیستند. آمریکا هم تیمی قوی تر از ایران نیست و فکر می کنم ایران می تواند مقابل آمریکا و ولز پیروز شود. من خوشبین هستم که حتی از انگلیس امتیاز بگیرید و صعود تیم ملی ایران از گروه خود را قطعی می دانم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

من بچه ای نیستم که با من اینطور رفتار شود. من از کشورم برگشتم و به خانه ام رفتم و در آنجا واقعاً تعجب کردم و البته بسیار عصبانی و ناراحت شدم زیرا دیدم که مالک در را بست و من را از حضور در آپارتمان اجاره ای که باشگاه خریداری کرده بود منع کرد. من چون باشگاه به صاحبخانه ام پول نداد و او هم مرا از آپارتمانم محروم کرد.

به غیر از این باشگاه، او چند ماه است که هیچ پولی به من نداده است و همین باعث ناراحتی روحی من شده است. من واقعا از دست مسئولان مس عصبانی هستم زیرا هر بازیکنی شخصیت خودش را دارد و نباید با آنها اینطور برخورد کرد. من در کشورم خانه و شخصیت بالایی دارم و پس از سال ها بازی در ایران برای باشگاه مس رفسنجان قابل قبول نیست که اینگونه با من رفتار کند. اگر مس واقعا من را نمی خواهد و به دلایلی با من مشکل دارد، به من می گوید برو، در نیم فصل از این تیم می روم و حرفی در آن ندارم. به عنوان یک بازیکن حرفه ای، آماده انجام این کار هستم.

چه چیزی شما را ناراحت کرد؟

با مربیت در این مورد صحبت نکردی؟

پیش بینی شما از جام جهانی و شرایط ایران چیست؟

فکر می کنم فرانسه و برزیل به فینال می رسند و شانس این دو تیم را بیشتر از بقیه می بینم چون واقعا از بقیه مدعیان قوی تر هستند.

من بچه ای هستم که اینطور رفتار می کنم؟/ همه از مهدی طارمی می ترسند/ مرا به هم ریختند!

من در نیجریه بودم که به من زنگ زدی و موضوع را به من گفتی اما باید بگویم که به خاطر محمد ربیعی به رفسنجان خودم آمدم و این تیم را انتخاب کردم اما اتفاقات خوبی برایم رخ داد و به این تیم پیوستم. سقوط کرد و من را واقعا غمگین کرد.

کدام تیم ها به فینال می رسند؟

یادش بخیر فصل قبل آقای گل لیگ شدم و شرایط خیلی خوبی داشتم به همین دلیل در این فصل انگیزه زیادی برای موفقیت داشتم و با گلزنی زیاد به تیم جدیدم پیوستم اما رفتار باشگاه ناراحتم کرد و روحیه ام را پایین آورد قبل از این با هیچ رسانه ای در خصوص کم لطفی و برخوردی که با من شده بود صحبت نکرده بودم، اما اکنون شرایطم به گونه ای شده است که لازم دانستم حرف بزنم و به همه بگویم تا دلیل افت خود را بدانند و بدانند. از این مشکل آگاه شوند. چرا در این فصل شکست خوردم؟ جالبه که هیچکس از مشکل من خبر نداره ولی از گل نخوردن منبع و نداشتن شرایط فصل قبل میگفتن. هیچ کس نمی داند چه مشکلات بزرگی دارم و در واقع وقتی اینطور بیرون رفتم اصلاً وضعیت روحی خوبی نداشتم. با این حال باید اضافه کنم که هر بار که به زمین می رفتم با تمام وجودم بازی می کردم و می جنگیدم.

یعنی شما آمریکا و ولز را به اندازه ایران نمی شناسید؟

تیم ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد و من به شرایط ایران در جام جهانی بسیار خوشبین هستم. معتقدم اگر ایران با یک امتیاز مقابل انگلیس از زمین مسابقه بیرون بیاید، قطعا می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و از گروه خود بیرون بیاید. در تیم شما مهدی طارمی است که همه تیم ها از او می ترسند و علی بیرو که خودش یک تیم است.

با محمد ربیعی چون اصلا ندیدم صحبتی نداشتم. باور کنید من اولین بازیکن خارجی تیمم هستم که برای تمرین زود به ایران برگشتم اما آپارتمانم بسته بود و در قفل بود. به همین دلیل دوستم مرا دوست داشت و مرا به خانه اش برد وگرنه به دردسر بزرگی می افتادم. لباس هایم در آپارتمان اجاره ای مانده بود و لباسی برای تمرین نداشتم، به همین دلیل با لباس هایی که دوستم به من داده بود، به تنهایی تمرین کردم. همه این شرایط از نظر روحی به من فشار زیادی وارد کرد چون اصلا انتظار چنین دیداری را نداشتم.

اما بپذیرید که تا به حال گلی نخورده اید و شاید این موضوع باعث ناراحتی باشگاه شده است؟

گادوین منشا بازیکن نیجریه ای تیم مس رفسنجان که به تازگی از کشورش به ایران بازگشته است به شدت از بی ادبی باشگاه رفسنجانی و عدم انجام تعهداتش گلایه دارد. او در مصاحبه ای از این موضوع گلایه کرد و از پیش بینی خود از شرایط ایران در جام جهانی قطر و دیدارهای این تیم خبر داد.

آیا سرمربی مس رفسنجان واقعا شما را از لیست بازیکنان خود خارج کرد یا این خبر جعلی است؟