من بیرانوند را می خواستم و کارمان تمام شد. اگر رضایت می دادند ما عفو نمی کردیم.


هواداران استقلال و پرسپولیس به خوبی به خاطر دارند که چند ماه پیش و در آستانه شروع فصل جاری لیگ برتر، چه جنجال بزرگی بر سر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و احتمال حضورش در استقلال به پا شد. ماجرا البته به موفقیت استقلال ختم نشد و مدافع ملی پوش پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

نکته جالب اینجاست که این سنگربان تابستان 94 قدمی به سمت استقلال برداشت اما پیراهن آبی را نپوشید!

پرویز مظلومی، سرمربی سابق استقلال که تا چند ماه پیش عضویت در هیات مدیره این باشگاه را برعهده داشت، در گفت و گوهایی که در تاریخ 13 آبان 1394 در خبرروزی منتشر شد، صراحتاً درباره این ماجرا گفت: من سرمربی شده بودم. باز هم مربی استقلال و یارگیری فصل جدید را از تابستان 94 شروع کردیم در آن زمان علیرضا بیرانوند مدافع تیم نفت بود و خیلی دوست داشتم استقلالی شوم. کار ما تمام شد و مشکلی نبود اما باشگاه نفت تهران موافقت نکرد. اگر مدیرعامل باشگاه نفت رضایت نامه بیرانوند را زیر امضا می کرد، این دروازه بان استقلالی بود و همه کارش انجام می شد، اما رضایت نامه را ندادند و به همین دلیل مهدی رحمتی را گرفتیم.

واقعیت این است که پرویز مظلومی در روزهای پایانی سرمربیگری خود در استقلال رابطه گرمی با رحمتی نداشت و حتی در برنامه 90 مدعی شد یکی دو بازیکن و همچنین برخی مدیران تا آخر به دنبال او هستند. . لیگ پانزدهم و او و مربی فرهاد مجیدی را اخراج کرد

تور خبری پرویز مظلومی: بیرانوند را می خواستم و تمامش کردیم/ اگر موافقت می کردند رحمتی را نمی گرفتیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال