من جایی بازی می کنم که گواردیولا می خواهد

ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی مدعی شد با کمک سایر بازیکنان کارش در ترکیب این تیم آسان شده است.

من جایی بازی می کنم که گواردیولا می خواهد


سرویس خبر شماره: 1844870
31 سپتامبر 1401 @ 1:27 بعد از ظهر |
859 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ژائو کانسلو:

می دانم که برای بینندگان و هوادارانی که بازی را از تلویزیون تماشا می کنند، عملکرد یک بازیکن در سمت راست و چپ بسیار مهم و تاثیرگذار تلقی می شود. اما چیزی که برای من مثبت و مفید است این است که سایر بازیکنان داخل زمین کمک زیادی به من می کنند تا توانایی هایم را در تیم سیتی نشان دهم. من بازیکنان باکیفیت زیادی در این تیم دارم و این کار را برای من آسان می کند. همانطور که گفتم، بدون توجه به اینکه در چه موقعیتی هستم، تلاش خواهم کرد تا بهترین کار را انجام دهم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژائو کانسلو پس از انتقال از یوونتوس به لیست سیتی، شروع خوبی نداشته و حتی برخی پپ گواردیولا را به خاطر جذب مدافع پرتغالی سرزنش می کنند. اما پس از آن ژائو کانسلو به فرم همیشگی خود بازگشت و به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل شد. حالا کانسلو در مصاحبه ای اعتراف کرده که در هر پستی که گواردیولا بخواهد بازی می کند و خود را با شرایط وفق می دهد.

ژائو کانسلو گفت: “من سعی می کنم تا حد امکان سبک بازی خود را با موقعیتی که پپ گواردیولا ارائه می دهد تطبیق دهم. فکر می کنم برخی چیزها به طور طبیعی برای یک بازیکن پیش می آید. من یک هدف دارم، سعی می کنم اولویت ها را تعیین کنم و تمام تلاشم را انجام دهم تا به تیم کمک کند