من رابطه خوبی با ساپینتو دارم. او 100 درصد به من اعتماد دارد / کی روش گفت نباید به انگلیس ببازیم

حیدری خاطرنشان کرد: در مجموع نشستن کی روش روی نیمکت تیم ملی اتفاق بزرگی بود و مطمئنم با حضور او می توانیم در جام جهانی آبرومندانه ظاهر شویم. فرقی نمی کند از گروه خود بیرون بیاییم یا نه، اما نیمکت نشینی کی روش روی نیمکت تیم ملی اتفاق بزرگی است. اگر بحث نتیجه باشد، خیلی از تیم های بزرگ دنیا در این جام حضور ندارند. خوشحالم که کی روش برگشته و شاید زودتر این اتفاق بیفته. به تیم ملی شخصیت داد و در دو دیدار تدارکاتی مقابل سنگال و اروگوئه شاهد تغییرات بودیم.

سرمربی استقلال با انعکاس بازی های تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر گفت: دو سه باری که کی روش را دیدم از نگرانی هایش در مورد بازی های سخت، تیم ملی و اینکه با چه تیم های بزرگی بازی می کنیم صحبت کرد. کی روش گفت که تیم ملی نباید در بازی اول به انگلیس ببازد زیرا فکر می کند در دو بازی بعدی مقابل ولز و آمریکا می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص برنامه های استقلال بعد از تعطیلات گفت: تمرین برای مدتی تعطیل خواهد بود و پس از پایان مسابقات جام جهانی یک اردوی آماده سازی برای تیم خواهیم داشت. خدا را شکر توانستیم در دیدار سوپرجام پیروز شویم و قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

سرمربی استقلال درباره همکاری با سرمربی پرتغالی آبی پوشان گفت: رابطه خوبی با ساپینتو دارم و او واقعاً 100 درصد به من اعتماد دارد و این اتفاق خوبی است. در بازی های استقلال می بینید که من به کنار خط می آیم و نکات مهم و راهکارهای ساپینتو را به بازیکنان منتقل می کنم. از همکاری با ساپینتو خوشحالم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی افزود: زمانی که برای حضور مربیان با کی روش هماهنگ می کردم، مهدی رحمتی را دیدم و با ملی پوشان عکس یادگاری گرفتیم. در مصاحبه هایمان خاطرات را مرور کردیم. کی روش به ما گفت حالا که مربی شدی می فهمی چه می گویم و مربیگری چقدر سخت است.

خسرو حیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، در خصوص دیدار با کارلوس کی روش و سایر مربیان فوتبال در تمرین صبح امروز (یکشنبه) تیم ملی اظهار داشت: در کلاس های آموزشی فوتبال A با تدریس مرتضی محصص حضور داریم که کلاس های خوب و پویا ما از نیمه اول با دکتر محصص گپ می زدیم و او از مربیان استقبال کرد تا تمرینات تیم ملی را از نزدیک ببیند. من کی روش را چند بار دیده بودم و امروز قبل از شروع کلاس خوشحال شدم که دوباره او را دیدم. کی روش با گرمی و صمیمیت مواجه شد. از او اجازه گرفتم تا مربیان تمرینات تیم ملی را از نزدیک ببینند که سرمربی تیم ملی از آن استقبال کرد.