من سیتی 1-0 آرسنال: شکست، اما توپچی ها نشان می دهند که فاصله آنها کم شده است

با این حال، من فکر می‌کردم که در نیمه اول خیلی خوب بودیم. Leandro Trossard در سمت چپ بسیار تاثیرگذار بود و از توپ به خوبی استفاده کرد و فرصتی برای Takehiro Tomiyasu ایجاد کرد که دروازه بان به خوبی این موقعیت رو مهار کرد. او همچنین فرصتی را برای ادی نکتیاه ایجاد کرد که پس از حرکت خوب در جعبه خود به سمت پست نزدیک حرکت کرد و مرد سابق برایتون در حال حاضر خوب به نظر می رسد.

گزارش مسابقهرتبه بندی بازیکنانواکنش آرتتا

در سمت دیگر، بیشتر در مورد تلاش سیتی برای رساندن توپ به ارلینگ هالند بود که درگیر نبرد دویدن با راب هولدینگ بود. من را به یاد بازی مقابل وایت هارت لین در فصل گذشته انداخت، اما این بار راب با یک تهدید فیزیکی واقعاً دشوار روبرو بود و در بیشتر موارد او یک اشتباه اولیه را انجام داد که مت ترنر او را از شر آن نجات داد. یک کارت زرد درست قبل از استراحت به این معنی بود که سرمربی کار معقولی انجام داد و او را در نیمه اول از زمین خارج کرد و به جای آن ویلیام سالیبا را به زمین فرستاد.

کار آسانی نخواهد بود، اما پس از آنچه که دیشب از هر دو طرف دیدم، فکر می‌کنم این در حد توانایی‌های ماست.

شنبه خوبی داشته باشید

https://arseblog.com/2023/01/man-city-0-1-arsenal-defeat-but-the-gunners-show-promise/ منبع:

صحبت های زیادی در مورد اینکه چگونه برندگان دیشب ممکن است از یک مزیت روانی در بازی لیگ برتر استفاده کنند، وجود داشت، اما اگر تیمی قرار است این کار را از این بازی انجام دهد، این ما هستیم. البته ما هنوز باید بیرون برویم و اجرا کنیم، و هیچ کس نباید چیزی را بدیهی تلقی کند، به سادگی آن هاله ای است که سیتی زمانی داشت از بین رفته است. هر کسی می تواند ببیند که شکاف بین تیم ها – که خیلی وقت پیش خیلی زیاد بود – به خوبی و واقعاً بسته شده است. گام بعدی این است که کارهایی را انجام دهیم که مدت‌ها مونده است و نشان دهیم که می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

او همچنین آلبرت سامبی لوکونگا را برای توماس پارتی به خدمت گرفت که من امیدوار بودم تغییری از پیش برنامه ریزی شده باشد، اما به نظر می رسد که ما نگرانی هایی در مورد آسیب دیدگی دنده داریم. آرتتا پس از آن گفت:

پاسخ آرتتا به عقب افتادن این بود که گابریل مارتینلی و الکساندر زینچنکو را به زمین آورد و این بازیکن برزیلی در سمت چپ مشکلاتی ایجاد کرد. سیتی در تلاش بود تا بازی را با 200000 پاس خفه کند، بنابراین کار آسانی نبود، و زمانی که سرمربی تغییر نهایی خود را انجام داد، فکر می کنم کاملاً گویا بود. بوکایو ساکا احتمالاً آرام‌ترین بازی فصل خود را داشت، اما اگر واقعاً برای گلزنی جدی هستید، او را در زمین رها می‌کنید و مارتین اودگارد را جایگزین فابیو ویرا می‌کنید. در عوض ساکا از زمین خارج شد، ویرا به سمت راست رفت، و در حالی که دقیقاً حوله را پرتاب نمی‌کرد، فکر می‌کنم چیزی در مورد اینکه آرتتا به بقیه فصل چگونه می‌بیند و اولویت‌های واقعی او کجاست.

که فکر می کنم همه ما می توانیم آن را درک کنیم. آرتتا از باخت متنفر است. با این حال، در نور سرد روز – با کنار گذاشتن مصدومیت پارتی – تقریباً می توانید این شکست را شکست عالی بنامید. ما به شکلی بزرگ چرخیدیم و مغلوب تیم قدرتمندتر من سیتی نشدیم که در خانه بود. در شرایط آینده، وقتی آنها در 15 فوریه به لندن می آیند، دلیلی وجود ندارد که این تیم آرسنال با ترس از آنها وارد آن بازی شود. بله، رکورد ما در برابر آنها کمی مشکل است، اما اگر ما با قدرت کامل باشیم و در بهترین سطح خود بازی کنیم، بر اساس عملکرد دیشب سیتی، چیزی برای ترساندن وجود ندارد. یک کلمه هم برای مت ترنر که بازی بسیار خوبی داشت، کار زیادی نمی توانست برای گل انجام دهد، اما تصمیم گیری و توزیع او واقعا خوب بود.

او کمی ناراحتی داشت و بدتر و بدتر می شد. نتوانست ادامه دهد. او برای ادامه دادن راحت نبود. فردا یا پس فردا باید اسکن MRI بگیریم و ببینیم چه چیزی دارد.

در حال حاضر ناامید کننده است زیرا ما بیرون هستیم و می توانستیم خیلی بیشتر از آن بازی بگیریم و نکردیم. احساسی که دارم این است که ما واقعاً مقابل آنها رقابت کردیم و کار را برای آنها سخت کردیم، اما چیزی برای پیروزی مقابل چنین تیمی کم داشتیم.

سیتی بعد از استراحت بهتر بود، ما به خوبی قبل نبودیم، و شکاف کیفی هافبک وقتی پارتی وجود ندارد، واضح است. فکر می‌کردم لوکونگا اوایل سختی کشید، اما کمی وارد بازی شد. روی توپ او در واقع خوب است، فقط اگر پارتی 100 برای هوشیاری دفاعی داشته باشد، بازیکن بلژیکی در حدود 10 است. گل سیتی صرفاً تقصیر او نبود، اما او در محوطه جریمه خیلی ایستا بود، و این یک عملکرد دیگر است. شما نمی توانید نگران نباشید که آیا او برای این تیم مناسب است یا نه. این واقعیت که ما هستیم بسیار فعالانه به دنبال خرید خط میانی است نشان می دهد که این نگرانی ها در داخل باشگاه نیز به اشتراک گذاشته شده است.

پس از آن از او پرسیده شد که آیا می تواند از عملکرد تیمش افتخار کند و گفت:

میکل آرتتا بیش از آنچه فکر می کردم تغییراتی ایجاد کرد. شش نفر از طرفی که منچستریونایتد را شکست داد، و شما می توانید دلایل مختلفی برای این کار بیاورید. برخی از آنها، مانند دادن دقیقه به بازیکنان برای اینکه آنها به آنها نیاز دارند و ممکن است ما در لیگ برتر به آنها نیاز داشته باشیم، همه چیز منطقی است، اما من فکر می کنم این سرنخ به ما نشان داد که برای تمام صحبت های قبل از بازی، سرمربی این بازی را در چارچوب رقابت های لیگ ما در اولویت قرار داده بود.

درست است، فعلاً آن را بگذاریم. اخبار نقل و انتقالات و غیره را در وبلاگ فردا جمع آوری می کنم و Arsecast Extra را یک روز زودتر برای شما نیز ضبط می کنیم.

از دست دادن مسابقات فوتبال هرگز سرگرم کننده نیست، اما منصفانه است که بگوییم تحمل برخی از شکست ها سخت تر از دیگران است. اگر در آن زمان در لیگ قهرمانان اروپا از صفر به وین بریج بروید (با عرض پوزش که باعث تحریک کسی شدم)، سوزن این یکی به سختی بالاتر از 0.1 است.