من عاشق رم شدم، شخصیت مورینیو شبیه یک پدر است

تامی آبراهام گفت: “من عاشق این شهر هستم. بودن در رم تجربه ای است که هرگز فراموش نمی کنم و آمدن به اینجا رویایی بود که به حقیقت پیوست. من چیز جدیدی می خواستم زیرا در انگلیس بزرگ شدم و شناختن فرهنگ متفاوتی برایم خوب بود. اینجا اینجا هستم. من تاریخ شهر را می بینم و از غذاهای رم لذت می برم و هر لحظه زندگی خوبی را تجربه می کنم.

همکاری با ژوزه مورینیو؟ اولین جمله ای که او خطاب به من کرد این بود: “آیا ترجیح می دهی در انگلیس بمانی، جایی که همیشه باران می بارد، یا آفتاب رومی را تجربه کنی؟” من همیشه مورینیو را یک شخصیت پدری می دانستم و با وجود او، رم بهترین تیم برای من در این مرحله است. من می توانم در فوتبال ایتالیا موثر باشم و نه تنها به انگلیس بلکه به تمام دنیا معرفی کنم و همین برایم کافی بود.»



مجله اخبار فوتبال خارجی قبل از رفتن به رم، با فیکایو توموری صحبت کردم و او به من گفت که هواداران ایتالیایی بسیار گرم هستند، اما شنیدن از یک دوست یک چیز است و بودن در اینجا چیز دیگری. شما باید این شرایط را شخصاً تجربه کنید. وقتی به استادیوم رسیدم غافلگیر شدم زیرا بازی در زمین برای هوادارانی که نام خود را فریاد می زنند و تیم را تشویق می کنند احساس باورنکردنی است و آنها فوق العاده هستند. از روز اول عاشق رم، تیم و هواداران شدم. آنها بلافاصله باعث شدند که احساس کنم در خانه هستم. رسیدن به فرودگاه و دیدن هوادارانی که منتظر من هستند هیجان انگیز بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رم این هفته در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف لسترسیتی می رود و می توان گفت اولین امید هواداران بلاروس برای گلزنی روی پای تامی آبراهام، ستاره جوان این تیم، در افق است. حالا ستاره جوان از اولین فصل حضورش در ایتالیا و البته رابطه دوستانه با هواداران و کادر فنی صحبت کرد.


سرویس خبر شماره: 1821398 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 20:06 |
12,422 امتیاز خبر|

2نظرات

تام آبراهام:

تامی آبراهام مهاجم رم مدعی شده است که از روز اول عاشق این باشگاه و هوادارانش شده است.