“من می توانم چیزهای زیادی بگویم”: سوفیان امرابات در مورد شروع ضعیف منچستریونایتد در این فصل صحبت می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


سوفیان امرابات، هافبک منچستریونایتد ابراز اطمینان کرده است که تیمش می تواند شروع ضعیف فصل را پشت سر بگذارد و در نهایت به راه خود ادامه دهد.

در این دوره، یونایتد تنها 4 بازی را برد و به همان میزان در لیگ برتر شکست خورد. آخرین برد آنها در کامبک 2-1 مقابل برنتفورد رقم خورد.

در حال حاضر، مردان اریک ده هاگ در رده دهم قرار دارند و فقط یک امتیاز بالاتر از چلسی قرار دارند.

این داستان تقریباً مشابهی در لیگ قهرمانان اروپا است، جایی که یونایتد پس از شکست مقابل بایرن مونیخ و گالاتاسرای، قاطعانه در انتهای گروه A قرار دارد.

امرابات از طریق رسانه های باشگاهی با تولیدات لیگ برتر صحبت کرد و از ارائه هیچ بهانه ای برای عملکرد ضعیف شیاطین سرخ خودداری کرد.

در عوض، هافبک خوشبین و خوشبین بود و نسبت به شانس یونایتد برای واژگونی شرایط فعلی خود در زمانی که فوتبال باشگاهی پس از تعطیلات بین المللی ادامه دارد، از سر گرفته شد، خوش بین بود.

این جوان 27 ساله گفت: «فکر می‌کنم می‌توانم خیلی چیزها را بگویم، اما نمی‌خواهم آنها را بهانه کنم. من فکر می کنم در زندگی، و همچنین در فوتبال، همیشه همیشه خوب و یا برتر نمی شود. شما همیشه لحظه‌ای دارید که شاید کمی سخت باشد و حالا فکر می‌کنم در حال حاضر کمی همینطور است.»

اما ما تازه شروع کردیم. ما هنوز یک فصل بسیار طولانی داریم، راه طولانی (تا رفتن). فکر می‌کنم بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم (و چیزهای مثبت و خوبی داشته‌ایم).

“شاید با کمی شانس بیشتر، بازی هایی را که نبردیم را می بردیم. بنابراین من اعتماد به نفس زیادی دارم و فکر می کنم بله، ما هر روز خیلی سخت کار می کنیم.”

آمرباتا افزود: «هیچ کس آن را به شما نخواهد داد. تو باید برای آن کار کنی. اما ما خیلی سخت کار می کنیم و معتقدم که خوب خواهد شد. خوب خواهد شد.»

مراکشی خاطرنشان کرد که در تن هاگ حمایت کامل وجود دارد و با گذشت زمان و صبر، نتایج بهتر خواهد شد.

او از سرمربی خود استقبال کرد و اشاره کرد که مربی هلندی اطمینان می دهد که بازیکنان تمرینات زیادی را انجام داده اند تا اطمینان حاصل شود که تیم تا حد امکان کامل است.

امرابات عقیده داشت که فوتبال فراز و نشیب است و او آن را دوست دارد.

https://thepeoplesperson.com/2023/10/12/i-can-say-a-lot-of-things-sofyan-amrabat-opens-up-on-man-uniteds-poor-start-to-the-season-270679/ منبع: