من هرگز بازی برگشت با رئال را نخواهم دید

رودری هافبک اسپانیایی سیتی هرگز این بازی را فراموش نخواهد کرد: “اصلا دوست ندارم به این بازی اشاره کنم. معمولاً همه بازی هایم را دوباره تماشا می کنم، اما تا امروز بازی برگشت مقابل رئال را ندیده ام و نخواهم شد. پیروزی در دستان ما بود اما باختیم. این یک تجربه عالی بود و ما یاد گرفتیم.”

1722141

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل گذشته در ورزشگاه سیتی با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد اما در بازی برگشت در یک بازی دراماتیک و خاطره انگیز با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد و تا پایان پیش رفت. . بازی تا دقیقه 90 با برتری 0-1 سیتی ادامه داشت، اما رودریگو دو دقیقه بعد موفق به زدن یک گل شد و بازی به وقت اضافه کشیده شد. در نهایت رئال با گل کریم بنزما توانست جواز صعود به فینال را کسب کند.

1722140

رودری درباره تقابل با بایرن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد: بازی بسیار سخت و دیوانه کننده ای خواهد بود، مطمئن باشید در هر دو بازی تمام توان خود را برای رسیدن به نیمه نهایی خواهیم گذاشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1897055
آوریل 02, 1402 در 22:50
4.8K |

2نقطه نظر

رودری:

هافبک منچسترسیتی اعتراف کرد که بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید تنها بازی ای بود که او تا به حال تماشا کرده و هرگز نخواهد دید.

من هرگز بازی برگشت با رئال را نخواهم دید