من همیشه بازیکن آرسنال بودم، اما نمی توان به رئال مادرید نه گفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در سال 2021 مارتین اودگارد پایتخت اسپانیا را ترک کرد و به لندن سفر کرد تا با امضای قرارداد با آرسنال با وجود اینکه نتوانست آنطور که انتظار می رفت در رئال مادرید بدرخشد، به لندن بپیوندد.

مارتین اودگارد، کاپیتان نروژی آرسنال می گوید که از کودکی عاشق توپچی ها بوده و هیچ تیم دیگری جز آرسنال را دوست نداشته است.

من همیشه بازیکن آرسنال بودم، اما نمی توان به رئال مادرید نه گفت

مارتین اودگارد این روزها به یکی از ستون های اصلی آرسنال تبدیل شده است. توپچی های تحت مدیریت او شنبه میزبان برنتفورد خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اودگارد که اکنون کاپیتان آرسنال است، در مصاحبه ای اعلام کرد که از کودکی طرفدار این تیم بوده و حتی در سال های ابتدایی فوتبالش حتی به آرسنال نزدیک شده است. اودگارد می گوید دلیل علاقه اش به توپچی ها این است که در کودکی و نوجوانی مجذوب ستارگان این تیم و سبک بازی تهاجمی آنها شده بود.

1800296


سرویس خبر شماره: 1869544
20 فوریه 1401 @ 20:59
82.3K |

9نقطه نظر

اودگارد

کاپیتان آرسنال در این مصاحبه گفت“من طرفدار زیادی از بازی های کامپیوتری نبودم. من از نسلی هستم که همیشه در خیابان ها بازی می کردند، اما فیفا یکی از استثناها بود. من اغلب در حالت حرفه ای بازی می کردم، می دانید، حالتی که می توانید در آن باشید. مربی تیم، باشگاهی که همیشه برای مربیگری آماده است، من آرسنال را انتخاب می کردم.

با بزرگ شدن و بزرگ شدن در نروژ، بازی های لیگ برتر زیادی را تماشا کردم. من همیشه حس خوبی با آرسنال داشتم. کلیپ های تیم شکست ناپذیر ونگر و تیری آنری را آنقدر تماشا کردم که باورتان نمی شود. می دانستم که این باشگاه بازیکنان بزرگی مانند فابرگاس، نصری و اوزیل را تربیت می کرد. بازیکنان تکنیکی و باهوشی که می توانستند پاس های سختی بزنند. من اینطوری بازیکنان را دوست دارم.

راستش یک بار به آرسنال خیلی نزدیک شدم. حتی برای تمرین به مجموعه کلن رفتم و آرسن ونگر را دیدم. من و پدرم را به شام ​​دعوت کرد. خیلی عجیب بود. افسانه ای جلوی من نشسته بود که من داشتم از تلویزیون می دیدم و حالا جلوی او نشسته بودم و استیک می خوردم. حتما می پرسید چرا رئال مادرید؟ من با پدرم و خانواده ام زیاد صحبت کردم و مادرید مادرید است. آنها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بودند و بهترین بازیکنان جهان را داشتند.”

1800297