من هم از تصمیم ساپینتو شوکه شدم/ اگر این ماجرا درست باشد سالی 100 بازیکن جدید باید تعویض می شد/ هواداران هم نگران بودند.

رضایی در خصوص اینکه گفته می شود در بازی های دوستانه خطاهای فنی داشته و به همین دلیل از لیست 18 نفره خط خورده است، گفت: بستگی دارد اشتباه را چگونه توصیف کنیم. به نظر من هیچ اشتباهی صورت نگرفت چون بازی دوستانه بازی آزمون و خطا است و تاکتیک ها برای رسیدن به نتیجه بررسی می شود. اگر اشتباهی رخ داده است، چون بازی دوستانه است، فکر نمی‌کنم باعث اتفاق خاصی شود، شاید دروازه‌بان‌ها در بازی‌های بسیار مهم اشتباه می‌کنند و هنوز در تیم سال آینده هستند. اگر یک دروازه بان اشتباه کند و بازی بعدی بد شود، باید همه دروازه بان ها را حذف کنیم و هر سال 100 دروازه بان جدید جایگزین کنیم.

وی با بیان اینکه در دیدار مقابل گل گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر از لیست 18 نفره خارج شد، گفت: این تصمیم سرمربی بود که ما را شوکه کرد اما سرمربی حق صلاحدید دارد. هر روز که به تمرین می روم به خودم نمره می دهم و هر روز کامل تر می شوم. قضاوت من یک قضاوت منطقی است و نمی خواهم به خودم رتبه انتخابی بدهم. من زیاد اهل رسانه نیستم و از طریق پدرم متوجه شدم که در اطرافم آنقدر هجوم می آید که برایم خنده دار بود.

رضایی درباره شرایط این روزهای آبی پوشان پایتخت و رتبه دومش در جدول لیگ برتر با 14 امتیاز گفت: تمرینات منظم خوبی را پشت سر گذاشته ایم. استقلال بازیکنان باکیفیت تری دارد و انتظار بیشتری از این تیم می رود. نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی نداشتیم و بازیکنانمان را حفظ کردیم و بازیکنان جدید آوردیم. امیدوارم این روند رشد و این بازی زیبا با نتیجه ادامه پیدا کند. امیدوارم هواداران استقلال که صاحب تیم هستند راضی باشند و هرکس به تیم کمک کند بازی کند و به زمین برود. خوشحال می شوم جزو کسانی باشم که می توانند به استقلال و هوادارانش کمک کنند و اگر روزی بدانم نمی توانم این کار را انجام دهم، حتی یک روز هم اینجا نمی مانم زیرا حدود 40 میلیون هوادار استقلال منتظر موفقیت استقلال هستند. . من به عنوان فردی که به عنوان پایتخت باشگاه استقلال تعیین شده است، وظیفه ای بزرگتر از پاسخگویی به شایعات دارم و این بحث ها به دلیل نگرانی هواداران بود. شرایط خوبی دارم و منتظر فرصتی هستم تا هواداران را راضی کنم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: این اتفاقات برای من عجیب بود. من نسبت به فصل گذشته آمادگی بیشتری دارم و ساپینتو به من گفت که به تو ایمان دارم و دروازه بان بزرگی خواهی شد و او به من توصیه و انگیزه می دهد. این اتفاقات ممکن است برای مردم ناراحت کننده باشد، اما برای من بی ربط است. مردم در مورد من زیاد صحبت می کنند و من فقط به آقای ساپینتو و تصمیمات او و نوع بازی های سایر تیم ها نگاه می کنم. با اینکه رسانه ها گفتند من دروازه بان سوم شدم، یک سری پیشنهاد داشتم اما مطمئنم در آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد. وقتی دروازه بانی سابقه حضور در تیم قهرمان را دارد و فرصت بازی در کنار سیدحسین حسینی و رشید مظاهری را داشته و درخشان ظاهر شده است، پیشنهاداتی دارد اما من فقط به این مشکلات نگاه می کنم و دوست دارم این مشکلات را رعایت کنم.

علیرضا رضایی دروازه بان تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت فعلی خود گفت: اتفاقات اخیری که برای من افتاد کمی من و هواداران را نگران کرد و باید توضیحی بدهم. قبل از شروع فصل پیشنهاداتی داشتم که بر هیچکس پوشیده نیست و با لطف هواداران و بحث هایی که پیش آمد تصمیم گرفتم در استقلال بمانم و به فوتبالم کمک کنم. الان نسبت به پارسال دروازه بان کامل تری هستم چون با تمریناتی که داشتم شرایط جدید و بهتری به دست آوردم. اگر در آن زمان فرصت بازی داشتم شاید به تیم ملی دعوت می شدم چون سال گذشته بحث هایی برای ملی پوش شدن و لژیونر شدنم مطرح بود. باشگاه و هم تیمی هایم می دانند که نسبت به سال گذشته بهتر تمرین می کنم.

وی افزود: آنچه به نظر من عادلانه است این است که بتوانم تمریناتم را ادامه دهم و آن را به خوبی انجام دهم. من باید برنامه شغلی ام را پیش ببرم. گمانه زنی های زیادی در مورد عملکرد من وجود دارد اما من هر شب به خودم امتیاز می دهم و از مشاوران درستی استفاده می کنم و فقط به پیشرفت و عملکرد خوب فکر می کنم و مطمئن هستم که مردم این را خواهند دید و امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد.