من واقعا ناراحت هستم و نمی خواهم در مورد فوتبال صحبت کنم

پاتریک گفت: “آنچه در نیمه دوم سال اتفاق افتاد برای من کمی غافلگیرکننده است. احتمالاً از این جایزه نسبت به سال گذشته خوشحالتر هستم.” شیک درباره این برد.

صادقانه بگویم، این وضعیت از نظر روحی بسیار خسته کننده است. ناراحتم که مصدومیتم اینقدر طول کشید، اما فصل فرمول 1 شروع شده و MMA رویدادهایی دارد. من طرفدار همه اینها هستم و آنها را دنبال می کنم. من دو فرزند کوچک دارم که زمان زیادی را با آنها می گذرانم. من همچنین روی ریکاوری تمرکز می کنم حتی اگر سخت تر و طولانی تر از تمرین باشد. وقتی به خانه می آیم دیگر فوتبال بازی نمی کنم و نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم زیرا این باعث ناراحتی من می شود.

این گفته به این معناست که پاتریک شیک تا پایان ماه آوریل و مسابقات داغ و حساس بوندسلیگا و لیگ اروپا در اختیار لورکوزن نخواهد بود. پاتریک شیک سپس وضعیت خود را توضیح داد: “این بسیار غم انگیز و یکی از سخت ترین دوران حرفه ای من است. حدود یک ماه پیش بازی را شروع کردم. در این مدت کاملا سالم بودم. 10 روز تا دو هفته. و هیچ دردی نداشتم. بعد از خواب بیدار شدم و درد برگشت.

1619203

ستاره لورکوزن در مورد اینکه مدت بیشتری از میادین دور خواهد بود نیز توضیح داد: وضعیت من پس از مشورت با پزشکان مشخص می شود، دوست دارم سه تا چهار هفته دیگر به میادین بازگردم.

شیک در پایان گفت: شرایط ناامیدکننده ای است، به خصوص بعد از فصل گذشته که 24 گل به ثمر رساندم و واقعاً از این بابت متاسفم. من بر این غلبه خواهم کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورزه سه”، مهاجم بایرلورکوزن که باز هم از ناحیه کشاله ران مصدوم شده است، روز دوشنبه برای دومین بار متوالی به عنوان بهترین بازیکن سال جمهوری چک انتخاب شد. پاتریک شیک 672 رای، 216 رای بیشتر از مقام دوم آنتونین باراک به دست آورد. آدام هلوزک دیگر بازیکن چک اهل لورکوزن با 156 رای در رده پنجم قرار گرفت.

پاتریک شیک مهاجم چک لورکوزن و رقیب سردار آزمون در این تیم این روزها شرایط سختی را پشت سر می گذارد.

من واقعا ناراحت هستم و نمی خواهم در مورد فوتبال صحبت کنم


سرویس خبر شماره: 1896982
02 آوریل 1402 @ 11:37 ق.ظ |
4.6 هزار |

0نقطه نظر

روزهای تلخ رقیب سردار;