من پولکی نیستم و دلیلی برای انصراف با پرسپولیس داشتم/ فقط یک چیز از هواداران می خواهم/ برخی از پیشکسوتان انگار از آن کار ساخته اند.


علیرضا بیرانوند در ویدئویی درباره جدایی اش از پرسپولیس و پشت صحنه دو هفته اخیر گفت: گفتم اگر بیشتر سکوت کنم خیلی به نفع جامعه فوتبال و ورزش نیست.

خطاب به همه مردم و هواداران پرسپولیس فسخ قرارداد من کاملا قانونی است و این فسخ ایرادی ندارد، فقط اتفاقاتی که من را آزار می دهد فضای مجازی – مجریان محترم – خبرنگاران محترم و قلم در دستان عزیز است چرا که دارند. دیدگاه های زیادی را به خود جلب می کند و مخاطبان زیادی را به خود جذب می کند. آنها این کار را می کنند اما من اجازه نمی دهم چون کاری به رنگ لباس تیمم ندارم.

این دروازه بان ملی پوش ادامه داد: ده دوازده سالی است که برای تیم ملی بازی می کنم و فکر می کنم بی احترامی به من که این همه برای تیم ملی زحمت کشیدم خیلی خوب نیست که به چیزهایی که نمی دانیم واکنش نشان دهیم. نباید خود را تحت تاثیر حرف های سایت ها و برخی مدیران فضای مجازی قرار دهید که همه صف کشیده اند تا من را در مقابل شما قرار دهند.

بیرانوند گفت: اتفاقاتی برایم افتاد که می گویند بیرانوند روستایی است، اما من به روستایی بودنم افتخار می کنم، به عشایر بودنم افتخار می کنم، به این مقام عشایری رسیدم و افتخار می کنم. من افتخار می کنم که از عشایر آمده ام و موقعیت من هیچ هزینه ای ندارد.» من نرسیدم و فقط با کمک مردم عزیز و خدا به این مقام رسیدم. هزار تومان هم برای رسانه و فضای مجازی خرج نکردم. من به خاطر هر اتفاقی که برایم افتاده است به خودم افتخار می کنم.

این دروازه بان بین المللی گفت: با فرض اینکه آقای بیرانوند به طور کامل درخواست های خود را از پرسپولیس دریافت کرده است، چرا هیچ یک از آقایان باشگاه پس از فسخ قرارداد من با من تماس نگرفتند و حتی به من پیامک دادند که آقای بیرانوند درخواست های شما را دریافت کرده است در کل آنها؟ اتفاقاً کنسل کردی و این یعنی من کارم را جلو بردم و تصمیم بسیار عادلانه ای گرفتم.

بیرانوند با اشاره به اینکه خیلی ها می گویند من یک اسکیت ارزان هستم و 300 میلیون تومان انصراف داد، خاطرنشان کرد: وی توضیح داد: علی بیرانوند هنوز 2 تومان از مطالبات خود را دارد که باید باشگاه پرسپولیس پرداخت می کرد و اتفاقات زیادی افتاد و در چند روز آینده متوجه می شوید که چرا پولم را ندادند و دنبال چه بودند. آزار دادن من و می خواهم به شما بگویم این اتفاق برای من افتاده است، می دانستم که آنها می خواهند من را در مقابل هواداران قرار دهند.

بیرانوند: پولکی نیستم و دلایلی برای انصراف با پرسپولیس داشتم/ از هواداران فقط یک چیز می خواهم/ برخی از پیشکسوتان انگار کارشان شده است.

دروازه بان بین المللی گفت: همه پرسپولیسی ها در این هفت هشت سال زحمت نکشیده اند و باید به آنها احترام گذاشت و می خواهند حقشان را استیفا کنند و هواداران هم واکنش نشان می دهند. بازیکنان پرسپولیس زحمات زیادی کشیده اند و قهرمانی های زیادی را به دست آورده اند و وقتی می خواهند حقشان را بگیرند نباید با واکنش یک مدیر فضای مجازی یا یک صفحه رسانه ای تحت فشار قرار بگیرید و حرف های رکیک به خانواده بازیکن بزنید و این اصلا خوب نیست. .

بیرانوند افزود: یک چیزی اذیتم می کند، من همه پیشکسوتان را دوست دارم و از آنها به عنوان مثال و خیلی چیزها یاد می گیرم، اما برخی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان که از من حرف می زنند و می دانم کجا حد و مرز گذاشته اند، باید برگردند و نگاه کنند. چه اتفاقی برای پرسپولیس افتاد، بعد می آیند در مورد بیرانوند صحبت می کنند بازگشت تیم را نابود می کند، خدا را شکر بیرانوند نشان داده هر جا که بوده با کمک هواداران و بازیکنان موفق بوده است، با شخصیت و رفتار من، من همان تیم هستم این چیزا و یه عالمه حرفاتون مورد سو استفاده قرار میگیره و هیچ عکس العملی نسبت به حرفاشون نشون نمیده، اگه بیرانوند برنگرده، همه چی درست میشه، خوشحال میشیم و عالیه، و طرفداران چهار تا کامنت گذاشتم. اینطوری خوب نیست برگرد به کار بزرگی که برای پرسپولیس کردی و اینطور در مورد بیرانوند صحبت کن.

گلر ملی پوش درباره اصحاب رسانه گفت: به هیچ رسانه و خبرنگاری اجازه نمی دهم که با بی ادبی به من بی احترامی کند. هر کجا که باشم از دل و جانم برای تیمم و هوادارانش کار کرده ام.

بیرانوند افزود: تنها چیزی که باید به هواداران بگویم این است که به نظرم به بازیکنانی که سال ها برای شما زحمت کشیدند بی احترامی نکنید تا اتفاقات پرسپولیس را فراموش کنند. من خودم اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاد و رکوردهایی که با کمک هواداران شما به ثبت رساندم را فراموش نمی کنم اما مطمئن باشید تصمیمی گرفته ام که شاید احساسی باشد اما امیدوارم به آن احترام بگذارید.

بیرانوند: ارزان نیستم و دلایلی برای انصراف با پرسپولیس داشتم / از هواداران فقط یک چیز می خواهم / برخی از پیشکسوتان انگار حرفه آنها شده اند.

دروازه بان بین المللی گفت: آینده باشگاه پرسپولیس را زمانی دیدم که این تصمیم را گرفتم و می دانستم که خیلی ها امیدوار بودند باشگاه بزرگ پرسپولیس قدرتش را از دست بدهد و فکر می کنم به زودی شروع شود. بیرانوند، تکرار می کنم، باشگاه پرسپولیس روی بیرانوند حساب نمی کند و من پولکی نیستم.

بیرانوند تصریح کرد: الان اتفاقی در قرارداد بازیکنان افتاده که اگر کمتر از 50 درصد پول دریافت کنند به راحتی می توانند فسخ کنند اما وقتی بیرانوند 700 هزار دلار به خزانه باشگاه پرسپولیس داد و رفت، 30 درصد پول را گرفته بودم. پول در آن زمان بهترین کار برای من این بود که 700 هزار دلار در جیبم بگذارم و جدا از آن مبلغ با این باشگاه بلژیکی قرارداد ببندم و به کار خودم ادامه دهم، اما دیدم باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران مرا بزرگ کردند. به همین دلیل می خواستم به باشگاه بپیوندم. اهدا کن و برو

دروازه بان بین المللی گفت: چند بازی قبل از نیم فصل به عنوان کاپیتان تیم با مدیرعامل صحبت کردم و به او گفتم دست بازیکنان خالی است و باید پول بدهند. این هفته سعی کنید 10 درصد پرداخت کنید و ما به بازیکنان قول دادیم که این هفته 10 درصد به شما پرداخت کنند. نزدیک به یک هفته بود که مدیر عامل محترم با من تماس گرفتند و گفتند 10 درصد نداریم و باید باشد. 5% گفتم قول دادم و خواهش می کنم به این قول وفا کن و پول بده تا آبروی خودت و باشگاه را حفظ کنیم و آنها گفتند که ندادم و گفتم کار مهمی نیست، نکن. آی تی. من به خودم 10 درصد نمی دهم و می گفتند همیشه کوتاه هستم. من گفتم دو سه نفر را متقاعد می کنم که حداقل چهار پنج نفر باشیم تا 10 درصد پول خودمان را نگیریم و به این ترتیب بتوانیم به کادر فنی و بازیکنانی که نیاز به پول دارند پرداخت کنیم. من این کار را انجام دادم و تقریباً سه ماه 10 درصد از بچه ها عقب بودیم و همه بازیکنان این را می دانند.

بیرانوند افزود: من حقم را می خواهم و به دنبال سرگرمی یا بازی با احساسات هواداران نیستم. می دانم که هواداران چقدر با من خوب هستند. فضای مجازی و کامنت هایی که برای من می شود با آن هایی که می گذارم کاملا متفاوت است. امیدوارم هواداران فریب رسانه ها و فضای مجازی را نخورند. رسانه ها سعی کردند من را نابود کنند. رسانه ها برنامه داشتند خیلی زود من را در پرسپولیس و تیم ملی نابود کنند اما بیرانوند این جایگاه را در مقابل مردم و هواداران دارد چون در سفرش پول غیرقانونی نگرفته است و من با تلاش خودم به اینجا رسیدم و من به این کار ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: با پرسپولیس مذاکره می کنم/ چون استقلالی بودم دلیل نمی شود به تیم رقیب نروم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال