من یورگن کلوپ را در تیلور سویفت ملاقات کردم – “شبی فوق العاده و به یاد ماندنی در آنفیلد” – لیورپول اف سی

تیلور سوئیفت در سه شب خود در آنفیلد در تور تماشایی Eras، طرفداران را شگفت زده کرده است و یکی از هواداران لیورپول در آنجا حضور داشت تا آن را از نزدیک ببیند – و با یورگن کلوپ ملاقات کند!

راب گلاور، اهل لیورپول که به عنوان یک رقصنده و طراح رقص حرفه ای در ایالات متحده فعالیت می کند، در آنفیلد بود تا یکی از باورنکردنی ترین نمایش های یک هنرمند موسیقی را تجربه کند.

گلاور می‌گوید: «این یکی از بهترین نمایش‌های تیمی بود که تا به حال در آنفیلد دیده‌ام – و تیلور، مهاجم اصلی، هرگز ما را با هت‌تریک نمایش‌ها ناامید نکرد.

او شب به شب با نمایش های خیره کننده خود تماشاگران را مجذوب خود می کرد، ضربات ضربه به ضربه را با دقت و استعداد یک مهاجم برتر که بیش از 20 گل در هر بازی به ثمر می رساند. او با بیش از سه ساعت بازی متوالی، معادل انجام هر ثانیه از دو بازی 90 دقیقه ای پشت سر هم، سه شب متوالی، بدون جایگزین، استقامت و هنرمندی باورنکردنی از خود نشان داد.

انرژی در استادیوم برقی بود و تیلور سوئیفت فرماندهی صحنه را افسانه‌ای نبود و موقعیت او را به عنوان یک سوپراستار واقعی تثبیت کرد.

گلوور، که همچنین مدیر عامل BootRoom Productions است، به لطف سال‌ها کار در رقص صحنه، از موقعیت خوبی برای اظهار نظر در مورد نمایش کلی برخوردار است.

او گفت: «ایستادن در مرکز آن زمین، با سر و صدای جمعیت پر، تماشای تیمی از رقصندگان غیرواقعی که با رقص و ظرافت عالی حرکت می‌کنند، همه مکمل‌ها و تغذیه گلزن اصلی‌شان در اوج، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی بود.» ستایش سوئیفت و تیم کلی او.

«تیلور سوئیفت آن را تمام شب کشت. او و رقصنده‌هایش زمین را بالا و پایین می‌کردند، من هر چند وقت یک بار به بالا نگاه می‌کردم و منظره‌ای را می‌دیدم که در تمام زندگی‌ام به آن نگاه می‌کردم: غرفه صد سالگی و بزرگ‌ترین نام لیورپول که در بالا حک شده بود، سر کنی دالگلیش.

این ترکیبی سورئال از موسیقی و میراث فوتبال بود که شبی خارق‌العاده و به یاد ماندنی را در آنفیلد رقم زد.

“این یک لحظه کامل واقعی “دایره مرکزی” از زندگی من بود که هرگز فراموش نخواهم کرد و برای همیشه آن را گرامی خواهم داشت.”

ملاقات با یورگن

گلاور در دو شب سوئیفت در آنفیلد شرکت کرد، در حالی که اسطوره های فوتبال لیورپول از کلوپ تا سر کنی دالگلیش، رابی فاولر، بروس گروبلر و بسیاری دیگر در این نمایش باورنکردنی شرکت کردند.

من به اندازه کافی خوش شانس بودم که دو تا از این سه نمایش را دیدم، و شب اول بسیار خاص بود، زیرا در کنار مشتری و دوست عزیزم، بروس گروبلر، دروازه بان افسانه ای سابق لیورپول، و مردی که به همه ما یادآوری کرد یک بار دیگر باور کنیم مردی که به نسل من نگاهی اجمالی به روزهای افتخار داد، یورگن کلوپ.

ایستادن در طبقه بالا در جایگاه اصلی، در مجاورت یورگن و بروس، دو مردی که به خوبی عظمت آنفیلد را از نظر فوتبالی می‌شناسند، حضور در همه چیز واقعاً خاص بود.

گلاور درباره ملاقات واقعی با یورگن توضیح می‌دهد: «ملاقات با یورگن یک اتفاق غیرمنتظره، غیرمنتظره و تصادفی بود.

او یک عاشق موسیقی بود و به سادگی در کنار عروسش حضور داشت تا مانند بقیه ما در تمام شکوه و عظمت آن غوطه ور شود.

شخصاً خیلی عجیب بود که آنجا با موسیقی، تیلور، جادوی آنفیلد و تنیس پادل در زیر نور آفتاب صحبت می‌کردم.»

فوتبال و رقص

گلاور از ترکیب دو شور زندگی اش به شکلی منحصر به فرد و دیدنی توضیح می دهد: «من زندگی را از دریچه یک رقصنده می بینم، چگونه هر بار که فوتبال تماشا می کنم، رقص رقص را می بینم. من با موسیقی کانتری بزرگ شده‌ام و در طول سال‌ها از صندلی‌های بلیت فصلی‌ام که از پدربزرگ و پدربزرگم به ارث برده‌ام، در ردیف جلویی برخی از شگفت‌انگیزترین اجراها در آنفیلد حضور داشته‌ام.

من همچنین در حالی که در ایالت زندگی می‌کردم و در نشویل بودم، برای رشد دیجیتال و به شهرت رسیدن تیلور در ردیف اول قرار داشتم.

«موسیقی و ورزش، که اغلب به عنوان اشکال مجزای سرگرمی دیده می‌شوند، توانایی عمیقی برای متحد کردن مردم و برانگیختن احساسات قدرتمند دارند. هر دو عرصه مهارت، فداکاری و سطحی از هنر می طلبند که مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کند.

«تجربه تماشای یک مسابقه فوتبال با اجرای بی‌نقص شبیه به اجرای موسیقی استادانه است. هر دو شامل هماهنگی، استراتژی و یک ارتباط عاطفی است که عمیقاً با طرفداران طنین انداز می شود.

ادغام این دنیاها در آنفیلد، با کنسرت های تیلور سویفت، نشان می دهد که چقدر با بافت فرهنگی ما یکپارچه هستند. آنها از سرگرمی صرف فراتر می روند و به منبع الهام و جامعه تبدیل می شوند.

در نهایت، موسیقی و ورزش در چشم‌انداز وسیع‌تر سرگرمی در هم تنیده شده‌اند، که هر کدام تأثیر دیگری را افزایش می‌دهند و اهمیت مشترک خود را در غنی‌سازی تجربه انسانی تقویت می‌کنند.

در نهایت، گلاور مایل است از سوئیفت و تیمش برای به ارمغان آوردن لحظات جادویی برای بسیاری از مردم شهر لیورپول، مانند کسانی که به عنوان بخشی از بنیاد اوون مک وی شرکت می کنند، تشکر کند:

به همه کسانی که در آوردن تیلور به آنفیلد دست داشتند، تبریک می گویم و از صمیم قلب تشکر می کنم.

من عاشق این هستم که بزرگترین رکورد حضور در آنفیلد اکنون متعلق به یک هنرمند زن انفرادی، یک نماد واقعی و یک سوپراستار جهانی است. همانطور که تیلور تور Eras خود را آغاز می کند، ما اکنون در آستانه آغاز دوره بعدی در آنفیلد هستیم، همانطور که من اکنون در زندگی خودم هستم.


می‌توانید Rob را در لینکدین و اینستاگرام دنبال کنید و در اینجا درباره BootRoom Ventures اطلاعات بیشتری کسب کنید.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/i-met-jurgen-klopp-at-taylor-swift-an-extraordinary-and-memorable-night-at-anfield/ منبع: