من یورگن کلوپ را متقاعد خواهم کرد که USMNT را مدیریت کند

ناامیدی ها پس از حذف آمریکا از کوپا آمریکا در مرحله گروهی بالا گرفته است و تیم هاوارد اسطوره اورتون فکر می کند که می تواند یورگن کلوپ سرمربی بازنشسته را متقاعد کند تا هدایت آمریکا را بر عهده بگیرد.

چه اتفاقی برای گرگ برهالتر افتاده است؟

ایالات متحده قرار است میزبانی مشترک جام جهانی 2026 را با کانادا و مکزیک برگزار کند و رویداد مهمی را برای این کشور رقم بزند زیرا آنها قصد دارند از محبوبیت فزاینده فوتبال در کشور سرمایه گذاری کنند. این مسابقات استعدادهای برتر را به نمایش می گذارد و عملکرد قوی تیم ایالات متحده می تواند طرفداران بیشتری را برای دنبال کردن جام جهانی جذب کند.

برهالتر در سال 2018 سرمربی تیم آمریکا شد و آنها را به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر رساند. با این حال، او در سال 2023 به دلیل اتهامات تجاوز به یک زن با اخراج موقت مواجه شد.

این شرکت در گزارشی که در 13 مارس منتشر شد گفت که در حالی که رفتار برهالتر “احتمالاً جرم جنایت آمیز حمله به یک زن است.” او هنگام استخدام اطلاعات خود را به طور نادرست مخفی نکرد. این سازمان برهالتر را دوباره به خدمت گرفت و به او پیشنهاد داد تا برای جام جهانی 2026 تیم را مدیریت کند.

پس از پیروزی 2-0 مقابل مکزیک در فینال لیگ ملت های کونکاکاف، هواداران امیدوار بودند که این تیم بتواند قهرمانی در کوپا آمریکا را به چالش بکشد. در حالی که ایالات متحده آمریکا با پیروزی 2-0 مقابل بولیوی شروع کرد، باخت به اروگوئه و پاناما منجر به کسب مقام سوم گروه و خروج زودهنگام از مسابقات شد.

هوارد چه گفته است؟

هاوارد دروازه بان سابق USMNT از جمله بسیاری است که معتقد است برهالتر باید پس از یک کمپین ناامیدکننده در کوپا آمریکا اخراج شود.

هاوارد هنگام بحث در مورد نامزدهای احتمالی، کلوپ سرمربی آلمانی بازنشسته اخیر را به عنوان جایگزین بالقوه برهالتر پیشنهاد کرد.

کلوپ دوران درخشان 23 ساله خود را به عنوان یک مربی به پایان رساند و در تیم های FSV Mainz 05، بوروسیا دورتموند و لیورپول به موفقیت و افتخارات چشمگیری دست یافت. در ژانویه، این بازیکن 57 ساله با دریافت خداحافظی صمیمانه از طرفداران فداکار لیورپول در آنفیلد، بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرد.

با این حال، هاوارد متقاعد شده است که می تواند کلوپ را با چشم انداز سرمربی شدن در ایالات متحده به سمت مدیریت بازگرداند.

وی گفت: پس از ناامیدی از کوپا آمریکاپس از شکست آمریکا مقابل اروگوئه و خروج از مرحله گروهی، من شخصا به اسپانیا پرواز خواهم کرد. منظورم همینه

می دانم که کلوپ تنها چند هفته است که بازنشسته شده است و می دانم که او می خواهد استراحت کند. اما اگر دور ویلای او در اسپانیا بنشینیم، فکر می‌کنم می‌توانم او را به اینجا بکشانم. 100 درصد

پول مطمئناً وجود دارد. بنابراین زمین من ساده خواهد بود: او یک گروه جوان از بازیکنان دارد که می توانند فوتبال مترقی و جلو-پا بازی کنند – دقیقاً مانند او. لیورپول تیم ها و تا دو سال دیگر او می تواند به بزرگترین جام جهانی تاریخ برود.

به علاوه، این یک فوتبال بین المللی است، بنابراین نیازی نیست که هر روز در زمین تمرین باشید. او حتی نباید نگران صلاحیت باشد.»

معروف است که کلوپ به سمت افراد ضعیف متمایل می شود و افراد شک را به افراد معتقد تبدیل می کند، اما این پیشنهاد شغلی ممکن است در زمان اشتباهی آمده باشد.

چه کسی می تواند کاندیدای بالقوه سرمربیگری آمریکا در جام جهانی 2026 باشد؟

یک جایگزین عملی تر می تواند مربی آمریکایی جسی مارش باشد. او سرمربی فعلی کانادا است که با موفقیت این تیم را از یک گروه چالش برانگیز خارج کرده و به مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا رسانده است.

بازی آتی آنها مقابل ونزوئلا در روز جمعه، 5 ژوئیه، برای تماشای همه طرفداران ایالات متحده است، زیرا مارش پتانسیل هدایت کانادا را به نیمه نهایی دارد. علیرغم پیوستن مارش به کانادا در ماه مه، اما در حال حاضر تاثیر قابل توجهی داشته است و اگر بخواهد در جام جهانی 2026 آمریکا را هدایت کند، می تواند تغییرات مثبت مشابهی را ایجاد کند.

https://sportslens.com/news/tim-howard-i-will-convince-jurgen-klopp-to-manage-usmnt/ منبع: