مهاجری: آقا گل های لیگ من را ناامید کرد

وی در مورد کم گل نشدن ادامه داد: باید کیفیت لیگ را تقویت کنیم. آقای گل 11 گل زده و می خواهد تا بازی آخر به 13 برسد که میانگین هر 3 بازی یک گل است و وضعیت خوبی نیست و نشان می دهد که فوتبال ما به سمت دفاع می رود چرا که مربیان حاشیه امنیت ندارند. . آنها باید دفاعی کار کنند. تعداد بازی هایی که ما در این فصل انجام داده ایم، حتی به تعداد انگشتان دو دست هم نیست. مهاجمان شش دانگ دارند و در خارج از کشور بازی می کنند. خیلی از مهاجمان خارجی که آوردیم عملکرد خوبی نداشتند.

شما نمی توانید یک مربی را با یک فصل بسنجید. هر سه مربی رزومه های خوبی دارند، اما باید آنها را در یک فرآیند دو تا سه ساله و از نظر نتیجه گیری اندازه گیری کنید.

مهاجری: آقا گل های لیگ من را ناامید کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا مهاجری که از مربیان باتجربه فوتبال است در خصوص آخرین شرایط دو تیم مدعی قهرمانی به خبرنگار ما گفت: به نظرم این بحث شایستگی دارد. استقلال تا هفته قبل در مثلث قهرمانی بود اما مقابل صنعت به تساوی رسید و این شانس را از دست داد اما استقلال، پرسپولیس و سپاهان خوب شروع کردند و خوب ادامه دادند. استقلال مدتی است که در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس و سپاهان از توانایی خود استفاده کرده و همچنان در رقابت هستند.

مهاجری یادآور شد: فوتبال ما از نظر تماشاگر، مالی، فنی، زمین و … مشکلات زیادی دارد. امیدوارم مسائل را به حداقل برسانیم تا دغدغه مربیان فقط به مستطیل سبز محدود شود. اگر می خواهیم فوتبال پیشرفت کند باید این مشکلات را حل کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1938155
28 مه 1402 ساعت 07:40
867 امتیاز خبر

0نقطه نظر

این مربی فوتبال نظر خود را درباره عملکرد مربیان خارجی اینگونه بیان کرد: نمی توان یک مربی را با یک فصل اندازه گیری کرد، هر سه مربی رزومه خوبی دارند، اما باید آنها را در یک پروسه دو تا سه ساله و از نظر نتیجه گیری بسنجید. . .