مهاجری: باخت ما لازم بود

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت باخت به پیکان ضروری است تا به خود افتخار نکنند.

مهاجری: باخت ما لازم بود


سرویس خبر شماره: 1840330
03 سپتامبر 1401 در 23:51 |
469 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار با پیکان گفت: روزی که در نیمه اول خوب نبودیم، باید به دنبال دلیل آن باشید، اما با وجود اینکه خوب نبودیم، با تساوی به رختکن رفتیم. با بچه ها در رختکن صحبت کردیم، سیستم را عوض کردیم و بهتر شدیم. بعدها با تغییر سیستم و استفاده از دو مهاجم و عبور از کناره ها توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و با خطا گل دوم را به ثمر رساندیم. نمی خواهم بگویم این باخت لازم بود، دوست ندارم در بازی هایی که در خانه داریم ببازم و بتوانیم نتیجه بگیریم، اما بچه ها از نظر روحی برای یک بازی سخت آماده نبودند که البته ممکن است تقصیر ماست “ما به پیکان اجازه دادیم تا از نقاط قوت خود استفاده کند. این نقطه ضعف امروز ما بود. ما نباید در خانه مقابل یک تیم اسیر شویم. ما باید با قدرت فوتبال خود را به جلو ببریم.” می دانیم که از جدول و بازی ها چه انتظاری داریم، هنوز زمان زیادی داریم. امیدوارم این شکست تقویت خوبی برای گروه باشد که اگر در جایی شکست خوردیم مجازات می شویم و امروز مجازات شدیم. روزی که حداقل می توانستیم نباختیم، تسلیم شدیم.
او ادامه داد: همه ما از این باخت ناراحت هستیم و سعی می کنیم در مسابقات بعدی بهتر برای خودمان کار کنیم. ما سعی می کنیم تیم بهتری باشیم، اما انتظارات باید معقول باشد. نباید بار اضافی برای تیم باشد، نه اینکه بخواهم این را بگویم چون باختیم.
سرمربی نفت درباره اینکه چرا در اهواز تمرین می کنند، گفت: تمرین در اهواز برایم سخت است چون در مسجد سلیمان مسابقه می دهم. به من یک زمین تمرین بدهید، من می آیم اینجا تمرین می کنم. من نمی توانم در مسیری تمرین کنم که 4 هفته دیگر خاکی می شود و بعد سر و صدای بیشتری می آید. این سرزمین اعتبار و افتخار ماست و باید آن را حفظ کنیم.
مهاجری یادآور شد: باید انگیزه روحی و روانی بازیکنان را در نظر می گرفتیم که رویارویی با پیکان را به راحتی انجام دادند، اما امیدوارم در آینده بیشتر تلاش کنیم و مشکلات را کاهش دهیم. برای من سخت است که به این راحتی بازی را کنار بگذارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی