مهاجری: شاگردانم قراردادهای سنگینی را پشت سر گذاشتند


سرویس خبر شماره: 1837774
20 اوت 1401 @ 9:27 ب.ظ
514

0نقطه نظر

سعی می کنم خاطره خوبی از خود به یادگار بگذارم

سرمربی نفت مسجد سلیمان امیدوار است مسئولان شهرستان به حمایت های خود ادامه دهند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: فوتبال مانند یک پازل است. یک قسمت من به عنوان مربی و قسمت دیگر بازیکنان. امیدوارم مسئولان شهری همچنان به حمایت خود ادامه دهند. ما قطعا مشکلاتی داریم، باید یکی یکی حل شود. اولی باز شدن پنجره نقل و انتقالات بود امروز زحمات مدیریت و هیئت مدیره محترم باشگاه و کمک جمعی از دوستان ختم به خیر شد و توانستیم یک خان را از خود به جای بگذاریم. شهر مسجد سلیمان از نظر مادی نیاز به حمایت دارد، این جمله کاملاً کلیشه ای است. امیدوارم با رفتن از اینجا خاطره خوبی از خودمان به یادگار بگذاریم. امسال علاوه بر بازیکنان باتجربه سعی کردیم بازیکنان جوان با قراردادهای دو تا سه ساله را اضافه کنیم تا مشکلات سال گذشته را نداشته باشیم و تیمی همگن باشیم و رضایت هواداران را جلب کنیم.
وی در خصوص عدم حضور تماشاگران در دیدار با مس کرمان گفت: تماشاگران رکن اصلی فوتبال هستند به خصوص ما که نیاز به تماشاگر داریم از آنها محروم هستیم و این کار ما را سخت می کند. فکر می کنم دلیلی که سازمان لیگ عنوان می کند قانع کننده نیست. به نظر من بهترین کار این است که صادقانه صحبت کنند تا اگر مشکلی پیش آمد، همه بتوانیم در حل آن کمک کنیم. 24 ساعت مانده به بازی اعلام می کنند بدون تماشاگر مسابقه را اعلام می کنند و ما برگزارکنندگان بازنده می شویم. اگر بازی های هفته بعد با تماشاگر برگزار می شود، ظلم به تیم هایی است که در هفته اول میزبان بودند و تماشاگر نداشتند. امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که اگر بی عدالتی صورت گرفت ظلم به جامعه باشد. قطعا نیمی از لیگ فردا می بازند که یکی از آنها نفت مسجد سلیمان است.
مهاجری در پایان درباره دیدار با مس کرمان اضافه کرد: مقابل تیمی سرشناس در فوتبال ایران بازی می کنیم. درست است که مس بعد از چند سال به لیگ برتر رسید اما استان کرمان پتانسیل و مواد خوبی دارد. کرمان، رفسنجان و گل گهر سیرجان من توانایی های بسیار خوبی دارند. مس کادر فنی جوانی دارد که آقای فرزاد در راس آن خود را ثابت کرده است. ما نیز تلاش می کنیم با رعایت شایستگی های آقای حسین خانی به نتیجه لازم برسیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار با مس کرمان در جمع خبرنگاران درباره اهداف خود اظهار داشت: خوشحالم که بار دیگر این فرصت در اختیار من قرار گرفت تا در خدمت مردم خیر مسجد سلیمان ایل باشم. بزرگ بختیاری، مردمی که دوستشان دارم و خونگرم هستند و عاشق فوتبال هستند. وقتی تیم انتخاب شد، زودتر شروع به کار کردیم. خدا را شکر که آقای یزدی برگشتند و توانستیم به سرعت کار را شکل دهیم. تمرین را شروع کردیم اما تغییرات زیادی داشتیم. با توجه به اینکه رویکرد ما به فوتبال با نگاه دو همکار قبلی متفاوت بود، نیاز به تغییرات نسبتاً بیشتر و غیرمتعارف داشتیم و خدا را شکر توانستیم با کمک باشگاه و آقای یزدی تیم خوبی بسازیم. مایلم از همه بچه هایی که دعوت ما را قبول کردند تشکر کنم. می دانم چقدر بهتر می توانستند از نظر مالی زندگی کنند. من به مسجد سلیمان آمدم چون آنها اهداف بزرگی داشتند، امیدوارم ما هم همینطور کار کنیم، حالا که قراردادهای سنگین بسته اند و به حداقل رسیده اند، می توانیم در پایان فصل به اهداف فوتبالی برسیم.
وی ادامه داد: تنها نگرانی ما در مورد تیم، چند بازی تدارکاتی است که انجام داده ایم. باید بیشتر بازی می کردیم چون تیم ما کم کم شکل گرفت اما کار بدنی زیادی انجام دادیم. تیم ما با 70 درصد آمادگی راهی مسابقات می شود و بعد از سه هفته تیم می تواند به شرایط ایده آل برسد. امسال چطور عمل کنیم که مشکلات پارسال از نظر شرایط جدول و فوتبالی که بازی می کنیم نداشته باشیم. امیدوارم با نتیجه بتوانیم فوتبال تماشاگر پسند ارائه دهیم.