مهاجری: مسئولان برای تعطیلی تمرینات بهانه ای پیدا نکنند

سرمربی نفت مسجد سلیمان به تشریح وضعیت فعلی این تیم و شکست اعتصاب بازیکنان پرداخت.

مهاجری: مسئولان برای تعطیلی تمرینات بهانه ای پیدا نکنند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم پر قصه نفت مسجد سلیمان که قبل از تعطیلی لیگ، فراز و نشیب های عجیبی در نتایج خود داشت و حتی به برکناری سرمربی هم رسید، در نهایت به اعتصاب این تیم ادامه داد. اعتراض بازیکنان به مشکلات مالی اما این روزها خبرها حکایت از وقف مالی بازیکنان نفت و بازگشت آنها به تمرینات دارد. رضا مهاجری در توضیح بیشتر به خبرنگار ما گفت: ابتدا باید از نماینده مردم مسجدسلیمان در شورای اسلامی تشکر کنم که با رایزنی دو وزارتخانه توانست مبلغی را در اختیار باشگاه نفت قرار دهد. نفت و ورزش. و جوانان اگرچه هنوز حدود 40 درصد از این مبلغ را دریافت کردیم. امیدوارم مدیران استانی نگاه ویژه ای به این تیم داشته باشند تا بتوانیم از این فشار خارج شویم و توان رقابت با سایر تیم های لیگ را داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط بازگشت به نتایج خوب ابتدای فصل چگونه است؟ همیشه می گفتم چه روزی که نتایج خوبی گرفتیم و چه روزی که شرایط عادی نداشتیم، همه چیز به همه بازیکنان و اعضای تیم نسبت داده می شد. فوتبال یک ورزش تیمی است و همه باید دست به دست هم بدهند تا موفق شوند. نفت هم همینطور، از مدیریت گرفته تا تدارکات باشگاه، همه باید با تلاش و همدلی تیم را به روزهای خوب فصل اول برگردانند.

رضا مهاجری در پایان درباره وضعیت تیم ملی و برد مقابل ولز گفت: حدود یک ماه پیش در یک مصاحبه تلویزیونی گفتم که اگر بتوانیم از نظر ذهنی همه اتفاقات بازی با انگلیس را کنترل کنیم و کنار بگذاریم و از نظر روحی خودمان را برای بازی با ولز و انگلیس آمریکا آماده کنیم، می توانیم نتیجه بگیریم. خدا را شکر در بازی با ولز این اتفاق افتاد و امیدوارم بچه ها مقابل آمریکا هم عملکرد خوبی داشته باشند. مهم این است که بتوانیم مردم را دوباره خوشحال کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1855749
05 دسامبر 1401 ساعت 20:13 |
4.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما سخت برای مسجد سلیمان می جنگیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان بر لزوم حمایت از بازیکنان تاکید کرد و خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش مدیریت باشگاه و سایر مسئولان بهانه ای برای تعطیلی تمرینات نباشد. قول می دهیم در صورت فراهم شدن شرایط لازم برای بازیکنان و کادر فنی تا پایان لیگ، برای نفت مسجد سلیمان بجنگیم.

وی که پیش از این از نگرانی خود برای موفقیت نفت گفته بود، افزود: بعد از تهیه این مبلغ الحمدلله هیئت هم اقدامات لازم را انجام داد و بچه ها برگشتند و انگیزه لازم را دارند و تمرین را شروع کردیم. امیدوارم در فرصت باقی مانده تا شروع مسابقات آمادگی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم در شرایط خوب خود برگردیم. هدف ما در ادامه مسابقات دفاع از حیثیت و نام نفت مسجد سلیمان است و بازیکنان مشتاق هستند و توانایی های زیادی دارند اما برای استفاده از این توانایی ها نیاز به تمرکز، تلاش و اراده داریم.

مهاجری درباره برنامه تیمش تا شروع مجدد مسابقات گفت: در حال حاضر در اهواز تمرین می کنیم و انشالله می توانیم در اردو و چند دیدار تدارکاتی در تهران حضور پیدا کنیم.