مهاجری: مسئولیت نتایج ایران با کی روش است

تیم شما دو ملی پوش جوان هم داشت، آریا برزگر و سینا عبداللهی، نظر شما در مورد این دو نفر چیست؟

وضعیت نفت در مسجد سلیمان چگونه است؟

سومین حضور تیم ملی با کی روش در جام جهانی با بازی های دفاعی همراه خواهد بود؟

ما دو بازیکن را در اختیار باشگاه قرار دادیم زیرا تعدادی از بازیکنان مسئولیت خود را به درستی انجام ندادند و امیدواریم به خود بیایند و تیم را با هم به مسیر درست برگردانند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی نفت مسجد سلیمان معتقد است با حضور کی روش روی نیمکت تیم ملی اتفاقات خوبی در انتظار تیم ایران است.

مهاجری: مسئولیت نتایج ایران با کی روش است

اینکه دو نفر از نفت مسجد سلیمان می توانند به تیم ملی در راه جام جهانی کمک کنند مایه مباهات این شهر است و امیدوارم شروع راه جدیدی باشد و از این پس بازیکنان جوان زیادی دعوت شوند. تیم ملی کشورمان چون سرمایه گذاری روی جوانان همیشه بازدهی دارد، مثبت خواهد بود. برزگر در آخرین بازی برای تیم ملی 80 دقیقه بازی کرد و امیدوارم او و سایر جوانان در آینده فرصت بازی پیدا کنند.

شنیدم امیرحسین کریمی و عقیل کعبی را اخراج کردی، درست است؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا مهاجری می گوید تیم ملی با کیروش شرایط خوبی دارد و با همدلی ایجاد شده می تواند به نتیجه برسد.


سرویس خبر شماره: 1853702
24 نوامبر 1401 در 06:09 ب.ظ
7.3K |

4نقطه نظر

همدلی خوبی وجود دارد؛

حقیقت این است که اینجا مشکلاتی وجود دارد، اما شرایط رو به بهبود است، ما به آینده امیدواریم و مانند سری قبل به این تیم آمدم و همدلی بین مدیریت، بازیکنان و هواداران ایجاد شد که در نهایت منجر به نفت شد. ماندن در لیگ برتر باشد که دوباره تکرار شود و باعث شادی اهالی مسجد سلیمان شود

متاسفانه فوتبال ما بعد از صعود به جام جهانی مسیر درستی را پیدا نکرد، اختلاف نظرها و دودستگی ها شرایط بد و جو بدی ایجاد کرده بود اما با بازگشت آقای تاج و انتخاب آقای کی روش که بهترین انتخاب با توجه به زمان اندک باقیمانده، همدلی و ثبات در فدراسیون حاکم شد و نتیجه همه این اتفاقات دو بازی خوب مقابل اروگوئه و سنگال بود که تیم ما خیلی خوب بازی کرد و بازی بعدی مقابل تونس. ، کی روش احتمالا سبک بازی خود و بازیکنان اصلی خود را نشان خواهد داد. البته با تمام این بحث ها باید بگویم که تیم ما باید آمادگی خیلی بهتری را انجام می داد اما ما به این کمبودها عادت کرده ایم و به غیرت بچه های تیم تکیه کرده ایم.

در ابتدا باید بگویم که آقای کی روش مسئول همه چیز است و با فکر خودش بازیکنان را بر اساس سیستم و استراتژی خودش انتخاب کرد و باید به او احترام گذاشت. امیدوارم تیم ملی کشورمان با این نفرات بتواند در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند و در پایان جام هیچ حسرتی در دل ملی پوشان و مردم عزیزمان نباشد.