مهاجری: هیچ وقت ایمانم را به جوانان از دست نداده ام

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به اینکه این تیم در فصل گذشته برای بقا می جنگید و چه برنامه ای برای جلوگیری از تکرار آن دارند، گفت: بخشی از آن این است که من سرمربی و کادر فنی شوم. و ما تمام تلاش خود را برای ایجاد تیمی انجام خواهیم داد که بتواند اعتبار ما را حفظ کند. وقتی نوبت به دفاع از آبرویمان می رسد، اینطور نیست که بگوییم می خواهیم امسال بمانیم. می خواهیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و نسبت به سال گذشته نتایج خوبی کسب کنیم و برای رتبه های بالاتر بجنگیم و حتی انگیزه تک رقمی شدن را داریم. همه اینها لازم است تا بتوانیم شرایط مناسبی از نظر فنی و جذب بازیکن و حمایت باشگاه و هیئت داشته باشیم. بحث های خوبی داشتیم.

وی افزود: ایده ما این بود که تمرینات را شروع کنیم تا حداقل با آن 60 درصد مجموعه پیش برویم. در چند روز آینده سعی می کنیم این پازل را تکمیل کنیم و افراد مورد نیاز خود را از نظر مالی جذب کنیم. این روزها برای تیم هایی مثل ما سخت است که با این شرایط نقل و انتقالات بازیکن بگیریم، اما تمام تلاشمان را می کنیم که نسبت به سال گذشته تیم بهتری باشیم و شرایط بهتری برای دفاع از خود و دفاع از آبروی تیممان ایجاد کنیم. ما در زمان مناسب شروع کردیم و تیم روز به روز کامل تر و بهتر می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا مهاجری در حاشیه تمرین امروز نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بعد از پایان فصل خوب برای ما توانستیم در ساعت 7-8 در مورد بازیکنانی که در سال آخر حضور داشتند، خدا را شکر صحبت کنیم. . دعوت ما را پذیرفت با چند بازیکن جوان مثل امیرحسین کریمی و چند بازیکن دیگر قرارداد بسته ایم اما هنوز تیم ما کامل نیست و برای تکمیل آن نیاز به زمان داریم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم خوب پرواز کنیم باید دو بال خوب داشته باشیم. یک بال ما و جناح دیگر بحث مدیریت است. اگر این دو با هم هماهنگ باشند و بتوانیم به تعهداتی که در قبال یکدیگر می بندیم عمل کنیم، امسال می توانیم سالی متفاوت از دو سال گذشته داشته باشیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا از روند نقل و انتقالات راضی است یا خیر، گفت: مطمئنا بازیکنان دیگری نیز آورده خواهند شد. ما تمرینات خود را با 50 درصد از تیم خود شروع کردیم و جوانانی را برای ورود به تیم خود آوردیم تا به ما ملحق شوند. همچنین در مسجد سلیمان و اهواز تست جوانان برگزار می کنیم تا بتوانیم بازیکنانی را که استعداد لازم را دارند به ترکیب خود اضافه کنیم. ما هنوز کار انتقال را به طور جدی شروع نکرده ایم. اولویت اول ما حفظ بازیکنان فصل گذشته بود، خدا را شکر توانستیم بازیکنان مورد نیاز خود را تمدید کنیم. چند بازیکن اضافه شده اند و مطمئناً در روزهای آینده سعی خواهیم کرد بازیکنانی را اضافه کنیم که بتوانند در پازل تاکتیکی ما قرار بگیرند و با بودجه ما سازگار باشند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1832039
Jul 13, 1401 @ 9:25 ب.ظ
1.7 هزار |

2نقطه نظر

هنوز نقل و انتقالات را شروع نکرده ایم.

او درباره بازیکنان بزرگی که مورد توجه تیم های بزرگ قرار گرفته اند، گفت: فوتبال همین است. تیم هایی با قهرمانی و ظاهر آسیایی همیشه به دنبال جذب استعداد از تیم های متوسط ​​تر هستند. خدا را شکر در این تیم حتی اگر در طول فصل نتایج خوبی کسب نکرده باشد، بازیکنی به پرسپولیس می رود، نشان می دهد که این باشگاه و مربیانی که قبل از من بودند، دید خوبی به جوانان دارند. ما امسال هم قطعاً آن ظاهر را داریم. هیچ وقت ایمانم را به جوانان از دست ندادم و الان خیلی از جوانان به عنوان بازیکنان باتجربه در تیم ملی، استقلال و پرسپولیس مشغول به کار هستند. امسال هم قطعا همین سیاست را ادامه خواهیم داد و علاوه بر یک بازیکن باتجربه، از یک بازیکن جوان خوب هم استفاده خواهیم کرد تا در سال آینده تیم حداقل 10-12 بازیکن جوان داشته باشد که برای او راحت تر خواهد بود. شرایط اقتصاد و بازار نقل و انتقالات.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: این تیم در فصل آینده برای کسب رتبه تک رقمی تلاش خواهد کرد.

مهاجری در خصوص امکاناتی که در تهران دارند و انتقال آموزش به شهریار گفت: سیستم اداری نیاز به مکتوب دارد و بحثی که با هیئت محترم داشتیم استفاده از امکانات خود شرکت نفت است که امکاناتی در تهران. انجام دادیم و امکانات خوبی دارد. ما در شرف نوشتن نامه هستیم. ما در مسیر هستیم که ظرف یکی دو روز مشکل را حل کنیم و بتوانیم از امکانات خود وزارت نفت استفاده کنیم.