مهاجمان مورد حمله بازیکنان فعلی و سابق قرار می گیرند



https://sportslens.com/news/look-las-vegas-raiders-come-under-fire-from-current-former-players/ منبع:

اما لاس وگاس فصل 2022 را با رکورد 6-11 به پایان رساند و با قضاوت بر اساس نظرات اخیر بازیکنان در لیست، همه چیز در پشت صحنه خوب نبود.

تغییرات بزرگی قبل از کمپین اخیر ایجاد شد. جاش مک دانیلز برای دومین شکستش در سرمربیگری یک تیم AFC West به میدان آمد و خرید دوانت آدامز یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات آن فصل بود.

بازیکنان فعلی رایدرهای سابق بر سازمان سایه می اندازند

احساسات مشابهی در حال حاضر غول‌های نیویورک، دارن والر، منعکس شده بود. هنگامی که تیم جدید و کادر مربیگری خود را ستایش می کرد، به نظر می رسید که او از لاس وگاس و نحوه اجرای عملیات خود عکس العمل نشان می دهد.

انتظارات مثبت زیادی از Raiders برای فصل 2023 وجود نخواهد داشت. مجموع برد پیش بینی شده آنها فقط 6.5 است و آنها با یک مدافع جدید بازی خواهند کرد که در گذشته مشکلاتی با مصدومیت داشته است. شانس آنها برای برنده شدن در سوپر بول 5500+ است که همتراز با برانکوها و جاینتز است.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید


– NFL (@NFL) 25 مه 2023

لاس وگاس رایدرز از زمان دور شدن از اوکلند نتایج متوسطی داشته است. کارها برای شروع امیدوارکننده به نظر می رسید، اما مشکلات حقوقی برای بازیکنان و مشکلات اجتماعی برای مربیان باعث شد تا پس از فصل 2021، این امتیاز کمی نابسامان باشد.

با مقاله ای شروع شد که چند هفته پیش توسط The Ringer منتشر شد. این مصاحبه ای با آدامز بود که در آن او انتقاداتی را به سازمان رایدرها و به ویژه دفتر جلو داشت. از آدامز نقل شده است که گفته است که با تصمیم گیرندگان در طبقه بالا “چشم به چشم نمی بیند”.

دارن والر. غول نیویورک.@Rackkwall83 | @Giants pic.twitter.com/Kx9Wkc1y0n