مهاجمی که قصد رفتن ندارد/ حتی اگر 6 مهاجم هم بخرد من اینجا می مانم!

پیش از این شایعه شده بود که این بازیکن ممکن است به یکی از منچستریونایتد، تاتنهام یا یوونتوس منتقل شود. حالا به گزارش اسپورت، دپای به هم تیمی هایش گفته است که جایی نمی رود. وی گفت: حتی اگر 6 مهاجم هم بخرند ادامه می دهم و اینجا می مانم.

برای بارسلونا مشکل ساز شده است. این باشگاه امیدوار است با فروش تعدادی از بازیکنان خود درآمدزایی داشته باشد و از سوی دیگر تعداد بازیکنان در فهرست این تیم از حد مجاز فراتر رفته است. در حال حاضر 32 بازیکن در ترکیب اصلی بارسا قرار گرفته اند و قطعا باشگاه نمی تواند 7 نفر را از این لیست ثبت کند.

ژاوی، سرمربی تیم، نمی خواهد با این همه بازیکن در ترکیب خود کار کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

دپای مهاجم هلندی بارسلونا می خواهد در این تیم بماند. ستاره هلندی یکی از معدود ستاره هایی بود که تابستان گذشته توسط بارسا به خدمت گرفته شد و به گفته لیونل مسی برای چندین ماه عنوان ستاره هجومی این تیم را در آن زمان در اختیار داشت. پس از خرید اوبامیانگ در زمستان گذشته و خرید لواندوفسکی و رافینیا در تابستان امسال، بارسلونا دیگر نیازی به ممفیس دپای به عنوان مهاجم نمی بیند.

تعداد بازیکنان مازاد در فهرست بارسلونا، اما خوشحال از حضور در این باشگاه و بدون قصد ترک، در تابستان امسال افزایش یافته است. ممفیس دیپای به این لیست اضافه شد!