مهاجم آینده دار پرسپولیس/ مهم ترین تیمی که پریرا در آن بازی می کرد بیشتر بشناسید

لئاندرو پریرا یک برزیلی 31 ساله است که در لیگ قهرمانان آسیا با گامبا اوزاکا هم بازی کرده و حالا یکی از گزینه های پرسپولیس است. این مهاجم نوک با توجه به تجربه ای که در لیگ قهرمانان دارد، به عنوان بازیکن آزاد با پرسپولیس قرارداد امضا می کند. عامل.

گزینه بیرونی خط حمله پرسپولیس تغییر کرد. اگرچه بحث جذب ولینگتون لوئیس دسوزا مطرح شد اما قوانین سازمان لیگ در خصوص بازیکنان خارجی شاغل در لیگ های آسیایی مانع از آمدن این بازیکن به ایران شد و یحیی گزینه دیگری را انتخاب کرد که اتفاقاً برزیلی است.

این مهاجم در چهار سال گذشته در فوتبال ژاپن حضور داشته و در تیم های مستومو یاماگا، سانفرز هیروشیما و گامبا اوزاکا بازی کرده است. او در این چهار سال 5351 دقیقه در لیگ جی ژاپن بازی کرد و در 94 بازی 30 گل و 6 پاس گل به ثمر رساند. او در مجموع 485 دقیقه در جام حذفی ژاپن بازی کرد و سه گل به ثمر رساند. یعنی هر 178 دقیقه یک گل به ثمر رساند. او در جام امپراتوری، پلی آف و سوپرجام ژاپن بازی کرد اما گلی به ثمر نرساند اما در لیگ قهرمانان آسیا آمار نسبتا خوبی دارد و در 6 بازی و 191 دقیقه حضور در زمین، 2 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

مهمترین تیمی که این بازیکن در آن عضویت داشته کلوب بروژ بلژیک است که چهار فصل در آن بازی کرده است اما مجموع دقایق بازی او در Jupilerlig (لیگ دسته اول فوتبال بلژیک) زیاد نیست. او در 14 بازی و 568 دقیقه بازی برای کلوب بروژ تنها یک پاس گل داده است. جالب اینجاست که پریرا 6 بازی و 294 دقیقه در لیگ اروپا برای این تیم بلژیکی بدون گلزنی انجام داده است.

ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت 600 هزار یورو درج شده است. پریرا که در پالمیراس برزیل، کلوب بروژ بلژیک و گامبا اوزاکا در ژاپن بازی کرده بود، قهرمان آسیا، سری آ، جام حذفی برزیل و البته ژوپیلر لیگ بلژیک شد. 23 بازی برای تیمش انجام داد و در هزاران دقیقه ای که برای این تیم بازی کرد فقط 4 بار گلزنی کرد و 2 پاس گل داد. او در مجموع 62 بازی برای گامبا اوزاکا انجام داد و 11 گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.

اما بهترین آمار این مهاجم به دوران بازی او در کشور خودش برزیل گره خورده است. از معروف ترین تیم های آن در فوتبال برزیل می توان به Chapoquense، Palmeiras و Portuguesa اشاره کرد. در مجموع این مهاجم در سری آ برزیل در 81 بازی و 8451 دقیقه حضور در زمین 29 گل و 3 پاس گل به ثمر رسانده است. یعنی هر 188 دقیقه یک گل به ثمر رساند که آمار خوبی است اما چهار سال از آخرین حضور او در فوتبال برزیل می گذرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال