مهاجم استقلال با چند کلینیک کاشت مو تماس گرفت / ادعای عجیبی در مورد صحنه جنجالی

ناصری در خصوص اتفاقات بازی با استقلال و انتشار عکسی از سرش توسط باشگاه پیکان، ضمن اینکه نشان می داد از ناحیه سر آسیبی ندیده است، تصریح کرد: در این صحنه کارشناسان داوری نیز ضربه پیمان بابایی به من و تقصیر را تایید کردند. درست بود در مورد سرم هم باید بگم که ورم کرده بود و حتی خون مرده بود ولی شاید تو عکس زیاد مشخص نبود. جالب است که بعد از بازی با استقلال که این عکس منتشر شد، چند کلینیک کاشت مو به من پیام دادند که موهایم را کاشت!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

محمد ناصری در خصوص عملکرد پیکان در 6 بازی اخیر و کسب 8 امتیاز گفت: همه می دانند که تیم ما از نظر بودجه و هزینه در کجا قرار دارد اما خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم و مطمئناً اگر در بازی های خانگی بهتر عمل کرده بودیم. حتی امتیاز بیشتری کسب می کرد. با این حال، گرفتن 8 امتیاز برای پیکان چیز خوبی است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: ما جوانان خوبی داریم اما هنوز اعتماد کامل ندارند که می توانند کارهای بزرگی در لیگ انجام دهند و کادر فنی نیز روی این موضوع کار می کند تا اعتماد جوانان را افزایش دهد. افراد در تیم در آخرین دیدار مقابل گلگر شکست خوردیم و این شکست ضربه ای بود برای بازیکنان پیکان برای ریکاوری و جبران این باخت در شروع مسابقات.